Bilder från Pialinn
Jag hjälper Pialinn att lägga in bilder ibland, när det inte funkar att hon gör det själv.
Pialinn är ute i världen och åker med sin husbuss och vill dela med sig till oss om hur hon har det och allt vackert hon får se och uppleva.
"Juleljusen lyser i Vila Real de Santo Antonio, som ligger vid gränsfloden mellan Portugal och Spanien. Ljusen till höger på bilden är Ayamonte i Spanien."
Här kommer flera hälsningar från Pialinn genom mig.
Skickar några bilder från Portugals sydvästligaste hörn. Och var/hur jag stått parkerad de senaste veckorna i Sagres. Nu ska jag snart börja dra mej österut. Är ännu inte säker på om jag ska fara till Marocko.
Ha det gott!!!! //Pialinn
Saco Vicente
Jag blir uppriktigt avundsjuk på Pialinn som befinner sig där det ser ut att vara bra mycket varmare än vad vi har det just nu i gamla Sverige!
Jag är också lite avundsjuk på det liv hon lever. Tänk att få se och uppleva det hon får…verkligen modigt av Pialinn att göra detta!

I natt hade jag bara +10 grader i Slottet!!!!!
Mina batterier till bodelen var på verkstan, så jag kunde inte tända gasvärmaren. Ute var det som lägst +3.
Är nu tillbaka i Olhão, på väg öster ut.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
#14 Fy då vad du har det "kallt"! Hos mig är det -34 just nu! 
Oj är det så kallt där nu?
Det brukar väl inte var under +15.
Det är intressant att följa din resa och fina foton har du skickat.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag så på BBC News i morse. Dom rapporterade om värsta vinter och kyla i hela Europa. Och det blir visst värre också. Så välkommen i klubben Pialinn 
Åhh det saknar jag! Mandelblom
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tack för titten 
Ähm, får hon bilder tillbaka hur vi har det nu ??