Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: resor-och-kulturer
Läst 603 ggr
[Spanaren]
0

Högt uppe i det blå

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara sätta in en bild på min snötipp och lägg märke till att vi avlastar snön på ett annat ställe till Flört

Fast nu när vårsolen har kommit, är det skönt att sitta på stora snöhögar och bara njuta (inte på vår snötipp utan på andra högar).

/kram Spanaren

Ps Egengjord tipp med en snösläde (snöföran som vi säger).

[GunillaF]
0

Ja visst är det skönt att sätta sig i, eller vid, en snöhög med en kopp kaffe och lyfta sitt vinterbleka anskikte mot solens värme.Kyss

[Spanaren]
0

#1 Så är det och för mig så är denna tid nästan den bästa årstiden. Fågelkvitter som vaggar mig så lätt till sömns och solen och allt är så där lagom varmt Flört

Skulle det mot all förmodan bli för varmt, så finns skidor, spark, skoter, två ben att gå med för att svalka av sig lite Tungan ute

Cristine
0

Jag har också en sådan hög som jag hoppas han tar bort.Jag är väldigt tacksam att vi fått mycket snö och en underbart vacker vinter men nu är det nog. Nu vill jag se rännilar, sumpiga gräsmattor och smutsiga vägar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

# 3 Nej inte än … jag ska njuta länge till på min snöhög Flört

Ps I slutet av april kan det mesta vara borta

chik
0

Japp Spanaren gjorde jag för några dagar sedan. o sen så såg det ut som jag hade kissatner mig när jag spatserade värdig hem.

Men härligt är det i solen.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hoppfull
0

#5 Hahahahaha, du är verkligen störtskön! Ta med dig en dagstidning och lägg under rumpan nästa gång Flört

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Spanaren]
0

#5 Ett skönt och fungerande liggunderlag som håller borta både väta och kyla behöver du, för att undvika obehag till din bak Skrattande

Toyan
0

Chik du är ju för roligSkrattande Rekommenderar detsamma som Spanaren.

Jag är övertygad om att du kan spatsera värdigt även i blöta byxorGlad

[Sisa]
0

# 5

Eller galonbyxor kanske…Skrattande

[Jeremina]
0

Vilken vit snö Spanaren! Glad

Vi hade en hög utanför huset som barnbarnen hoppade ifrån men den har sjunkit sedan helgen!

På bilden syns hur de har lekt där!

[Spanaren]
0

#10 Vilken ljuvlig bild Glad

[Jeremina]
0

#11 Ja, och tänk att alla ljungen som jag köpte och satt i amplar (som på bilden) har varit så fina ända sedan i oktober-09 Flört

chik
0

Japp.Vissa lär sig bara genom o genom gå processerna dit hör jag.

Galonbyxa eller sitt underlägg

Lena.P är jag i verkliga livet.