KUCKELIKUUU...GOD MORGON 6.3.
…..efter kvälls maten i går tog jag liten siasta-Vaknade nån tid sen
Ha en bra dag,det tänker jag ha.
-12 o kanska så mörkt ute än.
…själv klat alltid nåt
nån annan gång ska jag bara skriva GOD MORGON (datum)men säkärt är god mor som rumdes där..senaste inlägge
Jo då!
Kallt!
Uppe i arla morronstunden.
Vinkat av sonen som for till Örebro på gymnastikläger över helgen.
Så var man av med bilen!
Men det känns skönt att han inte åker runt i nån gammal farkost för den blev tilldelad mej till jobbet. Haha.
Jo, tänkte jobba å frysa under dagen.
Verkar kunna bli en solig dag.
Sån ser himlen ut.
Ha en bra dag alla!
….jag har försökt gå runt här lite tystare,att inte väcka alla..för klockan är bara barnet…o många har jobbat hela vackan…
God Morgon Inisklo Chik Mammzing och alla på intågande! Jag har varit upp sedan kl 5. Lite för tidigt men kunde inte somna om. Trodde inte jag skulle få se så många denna arla lördagmorgon.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla
Här i Göteborg skiner solen och det är -10 grader. BRRRR.
/Maria
Godmorgon!
Vaknade också rätt tidigt, trots att jag ska jobba ikväll. Då man får och behöver sova…så kan man inte. Pigg är jag i allafall…
Solen skiner också idag, himmlen är blå…Lite kallt så här på morgonen, men får solen göra sitt…blir det säkert en fin dag! Så en promenad före jobbet blir det allt…
Önskar också Er en fin dag!
PS! Roligt att Du öppnade idag, inisklo 
…jag tänkte förs..ska JAG..eller inte,men det gorde jag allafall för jag ville in
Nu har jag läst "tidningar"men måste börja elda stygan annars fryser jag…hym-hym..av mig.

God morgon!
Jag har skickat iväg sportlovsfirarna som varit på besök en vecka. Det blir så tyst och tomt när de åker. Dagen bjuder på tvätt, städ, disk och sitta ute i solen!
Ha en fin Lördag alla!
Hallo igen..solen skiner så fint och mätaren visar +2,6 men det är för att tråden ligger nära väggen, för 3 timmar sedan var det -9.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon allihop!
Sol, vindstilla och en klarblå himmel. Kan det bli bättre 
Jag fick mig just ett gott skratt. Min 9-åring frågade mig vad man ska ha ett skrivblock till (vi köpte ett till honom i förra veckan med Star Wars på). Jag tittade lite förvånat på honom och svarade att man skulle skriva i det förstås, dikter, berättelser, dagboksanteckningar osv. Då tittade han lite snett på mig och sa
-Asch, då kan du lika gärna få blocket! Som ni förstår så är min son inte speciellt förtjust i att skriva och speciellt inte dikter 
Jag önskar er alla en härlig lördag!
Med ljus och kärlek... Tina
Tilja. barn är ärliga..o sköna…Dom vet vad dom behöver dom
Lena.P är jag i verkliga livet.
Visst är det väl så Chik! Man får oftast raka ärliga svar 
Med ljus och kärlek... Tina
# 12
Ja…barn är härliga och spontana…
Godmorgon, så många som är vakna tidigt en lördag. Jag har haft lite sovmorgon och sen en god frukost med ägg och skinka, the och kaffe. Nu måste jag jobba en stund. .Vi ska åka till fjällen på torsdag - onsdag och det straffar sig i "förtid" jag måste göra jobbet innan - finns egentligen inte tid att vara ledig. Hoppas ni att det är mottagning där i Tänndalen så att jag kan vara tillgänglig någon timma om dagen . Inte för att jag vill men för att jag måste/borde.
Ha en härlig dag alla, jag ska också gå ut sen när jag jobbat klart.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej alla vänner!
Ha det jättegott i dag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag!
Här är vädret helt fantastiskt o jag ska ge mig ut i solen med en kopp kaffe.
En hallonpannacottapaj står på kylning och sedan blir det till att fixa köttgryta för svärföräldrarna kommer på middag
.
Ha en underbar lördag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag…
Jag är nog trådens sjusoverska!
Vaknade inte förrän för ca 45 minuter sedan efter att ha sovit runt 13 timmar!
Nu är det frukost, en mycket sen sådan. Är fortfarande sömndrucken, men tänkte ta mig ett motionspass sedan när jag kvicknat till och fått mat i mig.
Men solen skiner och det är sååå vackert!
Ha en skön lördag allesammans!

Nej, det är ingen god morgon… Har knappt kunnat sova, har så ooont… Opererade mitt framfall för en dryg månad sedan, vet inte vad som hänt, men det är fruktansvärt!
Ringde akuten - och vet ni vad de säger? Gynekologiska ärenden är inte akuta, du får vänta tills på måndag! Va!!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God eftermiddag
Det blev en fin och solig dag i dag också. Nu är det helt klart vår i luften med sol som värmer och svart asfalt som tittar fram efter snart tre månader under snö. Mi like 
ha en skön lördagskväll alla!
Va - man tror inte det är sant??!!!! 
Låter inget skoj evrekaw, du får ha det så gott du kan!
Nu är jag hemma igen efter en dags jobb.
Ska ta hand om dom 4-benta.
Sen får vi se.
Ha en bra kväll alla!
Nu är det god natt för min del i alla fall. Frugan ska se vasaloppet, så det lutar åt att sovmorgon inte är något att hoppas på