Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1113 ggr
ANNIA
0

God Morgon Söndag 21/2

Passa på att önska god morgon innan jag kramar kudden. Lär dröja innan jag får chansen att kika in under dan.

Bland annat måste jag ut och köra av den snö som kommit under natten. Hoppas det snart är slut på vintern och vi istället börjar få lite värmande.. 3-1.gif image by ANNI970

Hoppas ni får en bra dag.

ANNIA
0

Var på you tube och leta efter en låt, men hitta dessa.

Kanske nåt som lättar lite på humöret i snö(o)vädret.

Om du vill bli min fru..

Jag är en idiot..

Cristine
0

God morgon Annia och alla vänner här på sajten. Här snöar och blåser det av bara attan så det var kul att få en bra start på dagenSkrattande

Ja tänker bara slappa efter gårdagens ståhej.Jag måste skratta vid minnet av aptiten minste gästen hade(inte 2 år ännu). Han fick en portion som var ungefär som min, den hade han ätit upp innan jag var på hälften ens och skulle ha mer. Han tog om 3 gånger!! Inte nog med det. Hans tårtbit var dubbelt så stor som våra…han ville ha mer. Har aldrig i hela mitt liv sett ett så litet barn äta så mycket och med sådan fart och alldeles själv. För det mesta får man tjata om att de ska äta.Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
0

Låter som min systerson som nu hunnit bli 15 år.Skrattande

Var rädda om varandra

Elpida
0

Godmorgon alla härliga människor!

Ja ibland kan man verkligen förundras över de små och deras aptit. Nu är min minsting 7 1/2 och är som en orm. Äter riktigt bra så där var 14:e dag, sedan lever hon på lagrarna…
Nu har det snöat här i dagarna 2 och fortfarande vräker det ner….-8 grader…Maken var lite tröstlös över skottningen. Han är på kurs och kan inte ta det dagstid, kul kvällsgöra Rynkar på näsan(jag hjälper honom naturligtvis så mycket kroppen orkar..)

Ha en mysig inbäddad och vit söndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Mammzing
0

Strålande sol och bara liiite blåst! Runt -10.
Men va snö!
Säkert 3 dec! Fick pulsa ordentligt med hästen i morse.
Satt i värmaren i traktorn så mågen får ploga undan.
Men det börjar bli problem vart man ska lägga allt det vita.
Nu får det vara nog!

Ska baka och ta hand om lite tvätt.
Ha en bra dag alla!

Bergspuman
0

Godmorgon! Solen gnistrar här mot den nyfallna snön. Vet inte om fastighetsskötaren plogat runt området än, för jag har inte varit utanför dörren sedan i fredags kväll!

Igår kom inte älsklingen, han var trött efter dagens jobbande och det snöade och blåste grymt. Men kanske idag istället! Får se vad vi hittar på isåfall.

Trevlig söndag önskas!

aggeelin
0

Godmorgon… det blev sent igår så vi har haft sovmorgon och sen har det skottats här så vi har en liten stig att gå ut på. Nu skiner solen som en galning så jag måste försöka hinna ut innan den tar slut för dagen men först röja i köket som vi inte orkade i natt.

Ha en härlig dag alla Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[MargaretaA]
0

God morgon

ja jisses så det ser ut ute. Det har snöat så mycket så vi får nästan inte upp ytterdörrer. Ska vi få någon mat i dag blir det promenad till affären om det inte kommer någon och plogar vägen snart.

Men Solen skiner och det är vackert ute. Man får vara glad för det Glad

ha en skön söndag alla!

aggeelin
0

#8 ja jag känner igen det där med promenad till affär… men det går Skrattande. Funderar på om det är idè att skotta fram bilen innan nästa oväder på tisdag eller så…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Indiania
0

God förmiddag!

Jag känner av all snöskottning från gårdagen, det snöade hela dan. I dag är det solsken så det får bli en promenad. Annars bara ta det lugnt!

Ha det gott i dag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[MargaretaA]
0

javisst går det. jag skickar gubben eller sönerna - jag vägrar släpa hem tunga kassar för egen maskin. Det mesta i kassarna är ändå till dem Flört

AnnL
0

Godmiddag!

Har också ont överallt efter all snöskottning. Måtte det ta slut snart.

Här är det -5° och det snöar inte för tillfället. Förvånad

Blir promenad och sen buggkurs i kväll.

Ha en avkopplande söndag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[peter54]
0

God Middag. Vi fick inga jättemängder, runt 30 cm inatt, men det blev min fru som fick skotta, för jag mår riktigt risigt idag.

Jag fick barnens halsinfektion för ett par dagar sedan och nu är det feber och plågsamt halsont uppepå ryggvärken efter operationen. Sist jag hade en sån infektion fick jag lunginflammation, hoppas jag slipper det den här gången.

Imorgon ska de ta ett CRP på dialysen och då visar det sig om jag får åka hem eller inte. Jag orkar inte sitta, så jag går och lägger mig igen. Tänkte bara säga hej.

Cristine
0

Jag blir helt paff av att läsa ditt inlägg Peter, tar det aldrig slut med ditt elände någon gång.Rynkar på näsan

[Sisa]
0

Hej och Godmiddag!

Sköna söndag…eller vad ska man säga. Jobbar sk "delad tur" idag. Imorse då jag åkte första gången var det snöstorm, oplogat och halt på vägarna. Bara att bita ihop, och göra allt för att hålla sej kvar på vägen…Nu då jag åkte hem, andra gången jag åkte…strålande sol, kallt och man blev nästan snöblind. Två turer kvar…vad blir det då…Skotta, sopa snö och skotta igen…Orkar inte mera snart…tur jag är ledig imorgon, och hinner vila innan nästa sväng.

Sköna söndag…önskar jag Er…

Hoppfull
0

Vi behöver oxå få se solen snart… den har hållit sig undan i två veckor snart tror jag! Det är bara jämngrått och mulet mellan varven av hysteriskt snöande. Tyst

Idag har dottern åkt till farmor och farfar ett par dagar på lovet. Skönt för oss båda att få pausa från varandra ibland.

Stackars dig peter! Barnbaciller är verkliogen tuffa och kan slå ut nästan vem som helst. Hoppas att du kryar på dig och slipper lunginflammation och inläggning. Kram till dig!

Ha en skön söndag allihop och njut ni som har sol! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Pirkkolino]
0

Peter, jag skickar styrkekram till dig och hela din familj.

Pirkko

Cristine
0

Så trist med ett forum utan bilder, undrar när de kommer tillbaka.

zabelle
0

Godkväll allihop

Ny snö att vänta i morgon Cool

Stannar i soffan resten av kvällen.

Zabelle   

chik
0

God Kväll.Från en som har fått en ny hobbi-skottaSkrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0