Hur uppfattar du dig själv?
Jag har lärt att tro på mig själv, lyssna på sanningen, inte vara rädd för den och inte försöka gömma den.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Som kufisk, inåtvänd och filosofisk.
Men jag har lärt mig att andra ser mig som stark, intellektuell och rolig :-)
Det var motsatser det!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är väldigt feg, skulle vilja kunna säga ifrån i endel saker.
Stå på mej helt enkelt!
Det är svårt att svara på några rader. Men om jag får spinna vidare på #0 så försöker jag att finna det som känns sant för mig och jag låter mig absolut inte påverkas av andras sanningar hur lätt som helst. Visst kan jag lyssna på andra och ändra mig om det känns rätt och jag har inga problem att erkänna om jag inser jag har haft fel.
Klart man ska leva sitt liv på sitt eget vis, inte efter andras…Ibland blir det kanske fel, men vem bryr sej…Jag bryr mej mycket om mina medmänniskor, men jag bryr mej ännu mera om mej själv…Det tycker jag att alla ska göra…
Jag försöker att leva i nuet och vara den jag är i varje stund och ändrar gör jag mig när jag lär mig något nytt som är sant för mig och då är jag och tänker så och lever så tills nästa sak kommer in i mitt liv.
Ångrar gör jag för stunden men samtidigt lär jag mig och går då vidare och lever utifrån det jag lärt och skapar nästa stund så som jag vill ha den.
Idag är jag glad så nu låter jag såhär
Jag uppfattar mig själv som positiv och livsglad å ena sidan och som kritisk och skeptisk realistiker å andra sidan.
Det första är jag född till, det andra har livet lärt mig.
Jag är framför allt en glad människa. Obotlig optimist. Vimsig och saknar all kvinnlig simultankapacitet. Pratsam och ganska lat.
/Maria
Jag vet inte..Men en ensamvarg som pratar för mycket..
Jag tror att jag är jag..
Lena.P är jag i verkliga livet.

En social eremit ständigt på väg i en mental berg och dalbana…
Just nu är jag precis nere i nedrebotten och en liten bit på väg upp.
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Oftast lugn och sansad, men "döljer" ett häftigt humör.
Ibland väldigt kreativ men också rastlös när jag inte får utlopp för energin.
Zabelle
Lite envis, självständig. Har ganska kort stubin. Kan ibland bli rastlös om jag inte får ut det jag känner för.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag är ärlig, empatisk och har lärt mig att jag duger precis som jag är men det har varit en lång resa.
Jag är både social och i behov av ensamhet.När jag är i " rätt " sällskap sjuder jag av liv.
" Var nära naturen - var när dig själv "