God Morgon Juldagen
God Morgon på juldagen, den dag när resten av den kristna delen av världen firar jul och barnen får sina julpresenter.
Jag ska iväg nu på min vanliga dialysbehandling, den tar aldrig ledigt, men eftersom jag åker lite tidigare än vanligt, är jag hemma hos familjen igen redan kl 16 och då ska vi se Harry Potter på TV.
Ha en bra dag alla 
God morgon Peter och alla andra!
Vilken ljuvlig julklappsbild … blir så full i skratt och den bilden skulle du någon gång kunna tävla med Peter 
MysPys med make och hund fortsätter /kram Spanaren
Godmorgon allesammans 
Härlig bild Peter !
Julaftonen blev precis så underbart glädjerik och vacker som vi önskat.
ha en god fortsättning
Ojjjjj..det var en överraskad flicka, så roligt att se.
Tråkigt att du inte kan ta ledigt ens på juldagen från dialysen Peter. Du skulle haft en egen maskin hemma!
Själv ska jag ta det bara lugnt efter gårdagens stress. Jag trodde i min enfald att jag inte skulle ha så mycket att göra eftersom äldste sonen tagit hand om festen men jag bedrog mej. Jag skulle ju ha med några rätter och med dittan och dattan trodde jag inte jag skulle hinna bli färdig.
Härligt iaf att sedan sätta sig vid dukat bord som med ett överflöd av rätter(det skulle inte bli så mycket) som sonen gjort, gjorde att jag åt så mycket så jag knappt kunde röra mej sedan och efter klapputdelning somnade framför Tv.n ( det var de tråkigaste program jag varit med om) och sedan åkte hem och lade mej tidigt.
Det var roligt att ha barn och barnbarn samlade och dottern mannekängade stolt med ny klänning.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag!
Snön vräker ner. Vi skottade i natt efter midnattsmässan men det syns inte nu. Det har kommit en dryg decimeter sedan kl 01. Så nu ska vi ut med snöstyran igen.
Ha en bra juldag!

Godmorgon vart sovmorgon idag vi tittade på tv till sent inatt här.
Igår vart det som alltid för mycket god julmat men det är ju bara en gång om året och så gott. Vi fick rökt hjort som min bror hade med sig det var så gott rekommenderas att prova.
God fortsättning på julen alla.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
God morgon
Det blev en lugn jul med familjen. Lite för mycket mat men som utlovat inga julklappar.
Dagen går i slöandets tecken, men det är plusgrader ute så det blir kanske en längre promenad. Att gå i skogen med hundarna funkar inte längre för dom gillar inte djupsnö, men vi får leta reda på några plogade eller upptrampade vägar där det inte kommer bilar.
God fortsättning till er alla! 
Godmorgon!
Jodå visst åt man för mycket mat och godis men vi hade så kul här hemma med döttrarna och deras killar, vi sjöng av hjärtans lust.
#0 Vilket underbart foto på flickan, vilken glädje,
#3 Så fin dottern är i sin nya klänning.
Vi skulle varit till julottan i morse men vi orkade inte upp.
God fortsättning och Kram till er alla!
Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God dagens på er på juldagen!!
Hos oss var det mys o pys o den goa maten o packarna til barna.o vi var barn allesammans.För tomten delade ut små packar till alla..
Så i dag går det i slapp dagens teken..
Önskar er alla en fin fortsättning.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God middag!
# 0 Vad roligt att se hur glad din dotter blir för sitt paket.
Här är det ösregn o halt.
Ska förbereda lit mat unde dagen eftersom jag ska ha julbord här imorgon.
Min lille vovve tyckte också det var roligt att öppna paket. 
Ha en fortsatt trevlig juldag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
När juldagsmorgon glimmar…. Här glimmar det minsann inte, det har regnat konstant hela dagen.
Men det har varit en skön avslappnad dag ändå. Jag njuter av att vara ledig och trots regnet ha det blivit flera rejäla promenader med hunden.
Önskar er en bra fortsättning på Julen.
Zabelle
#10 så gullig han är med sitt paket Ann.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.