Underliga djur.
Det finns många djur vi inte är vana att se eller aldrig har sett.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
He he jag visste det …jag bara visste att du skulle komma med en av dina!
Här känner jag att jag måste berätta en sak som hände när mina söner var yngre och fortfarande var ute på gården och lekte….
Ena sonen kommer in och skriker mamma du måste komma!!! det ligger en ödla i buskarna!!,jamen sa jag det är säkert en kopparödla dom kan bli rätt stora?,nej!! skrek han det är något ännu större!,jag vet hur en kopparödla ser ut,du har ju själv visat mig.
Ok jag tänkte jag går ut eftersom ingen annan förälder verkade bry sig,så får jag väl förklara för barnen att det är en kopparödla,eller en orm kanske.
Döm om min förvåning när jag ser en 1 och en halv meter lång stor gråaktig ödla liggandes i buskarna
,och jag hade inte en susning om vad det kunde vara,in och hämtade en stor foder hink med lock,ringde polisen men dom ville inte ta sig an detta,så jag ringde strömsholms djursjukhus och fick ta ödlan i svansen och plocka ner den i hinken,kan än idag känna min skräck för jag har normalt ormfobi…..
Inne på sjukhuset blev dom alldeles ställda till en början,men tog sedan reda på att det var en stäppvaran som måste släppts ut eller slitit sig,och när jag fick redan på vad det var blev jag fullständigt knäsvag,jag hade ju utan krussidull tagit den i svansen,den kan alltså krossa ett ben eller annat på en människa,eftersom den var stor…men när chocken släppt och jag fick veta att den skulle få komma till eskilstuna djurpark,så kändes det bättre…samtidigt var jag ju glad att den inte hunnit skada något litet barn på gården,så jag berömde min son mycket för det
Wow, vilken histoia och vilket mod, inte många kvinnor skulle gjort det du gjorde.
Spikes..Huva mig sicken berättelse…Vilken tur att det gick bra..Ja i bland så klarar man mer än vad man tror.
O barna är ju för goa…
Lena.P är jag i verkliga livet.
4-5 Tack,min enda tanke var ju att den måste bort från barnen på gården,oavsett var det nu var för något…dom är ju till största delen växtätare,men käkar även kattmat tydligen,det är svansen man ska passa sig för med sådana.Själv är jag sån att händer det nått sånt här oförhappandes,så har jag inte förstånd nog att bli rädd förrän efteråt
Det var en stor bild i lokal tidningen dagen efter,men jag såg till att dom tog fram min son som räddaren,hade det inte varit för att han envist påkallade hjälp från mig,så vet man inte vad som kunnat hända…ingen visste ju hur länge den befunnit sig bland barnen på gården.
Jo din son ska också ha eloge för sitt handlande.
#3 Vilken historia
/Maria
# 3 Typiskt dig vännen precis som jag handla först, tänka sen. Att vi aldrig lär oss. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
9,Haha ja jag tänkte faktiskt på dig när jag skrev den idag
Så häftiga och en del vackra djur som solbjörnen. Du hittar mycket spännande….
Det finns mer på de utländska sajterna. Vet inte varför.!