Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 332 ggr
Cristine
0

God morgon 21 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen en dag utan grå moln, det livar upp en oerhört!

Snart är det bara 4 veckor kvar till Jul. Har ni börjat förbereda er eller längtar ni bort?

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Morgon!!

Nä har gör vi inget mer än tar fram adventljusen 1/12.Sen pyntar vi dagen före julafton.

Ha en fin dag alla.

Själv så vet jag inte om jag skall ta o glida iväg till Gbg.Såg nu på datumet att det är min Fars födelsedag..Så då passar det ju bra o ta en tur i skogen o hedra han..Men jag får se..Har inte kommit ur morgonrocken än..

Ha de gött alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.

AnnL
0

Godmorgon!

Tittar bara in en snabbis. Här skiner solen idag också.

Ska duscha sen ut i skogen med Silver innan det bär av med tåg till Malmö. Där jag ska till en väninna. Vi ska sen åka till Ystad och dansa linedance hela kvällen. Det ska bli jätte skoj.Tungan ute

Ha en trevlig lördag alla.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Nyss vaknat, har inte heller klivit ur morgonrocken. Solen skiner och det är så ljust och härligt, måste skynda mej ut en stund.

Känns overkligt att det snart är jul, här finns inga julkänslor. Allt har blivit konstigt, inget stämmer längre. Ska iväg och äta julbord på kinesiska idag, men det lär väl heller inte ge några känslor inför julen. Vi får se…

Hoppas solen lyser även på er denna dag!

Kram Sisa

[GunillaF]
0

Go´förmidda!

I Dalarna där jag just nu befinner mig, skiner solen från en klarblå himmel. Jag ska inhandla julklappar idag.

Ha det gott!

[Spanaren]
0

Hej!

Solen skiner och det har blivit lite kallare och det känns bra Flört

Till advent så åker så gott som alla julsaker fram för jag vill mysa länge med tindrande ljus och röda tomtar osv…

/kram Spanaren

[MargaretaA]
0

God Lördag

jag visst är det underbart med solsken äntligen. Tyvärr har vi haft en onixdag idag och spillt ut en massa färg på garagegolvet. Så fort den är upptorkad blir det skogen med våra otåligt väntande hundar.

Ha en fortsatt trevlig helg i solen allihop Skrattande

Cristine
0

Åh vilket tjusigt foto Maggan..riktigt trolskt.Glad

[MargaretaA]
0

Ja visst är det vackert. Photobucket är bra att ha när man själv inte har något i rockärmen Oskyldig

Hoppfull
0

Här vankas party ikväll… Skrattande så vi har laddat med vila och promenad idag. Nu ska strax börja pysslas med utklädningen… hoppas att det blir kul!

Ha en skön lördag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[peter54]
0

Ojoj vilken dag. GladSkrattande

Strålande sol från morgon till eftermiddag. Jag har varit ute hela dagen. Vi började med att samla mossa till adventsljusstakarna på förmiddagen och sedan åkte jag en lång tur neråt sjön med fyrhjulingen.

Tyvärr blir det ju mörkt strax efter kl tre på eftermiddagen, men det blev sex timmar i solen i alla fall. Säkert var det höstens sista fina dag, så det fanns all anledning att utnyttja den till max.

Här är min familj i mossplockartagen

[peter54]
0

En highland cattle i solen, dålig skärpa eftersom den stod trehundra meter bort.

[peter54]
0

Ett par småtroll i skogen

[peter54]
0

Ett kvarglömt äpple i Åkeröträdet

[peter54]
0

Jag stötte några rådjur, get med två killingar. Här går det undan, så skärpan kan man glömma.

[peter54]
0

En korsnäbb satt och plockade frön ur grankottarna. Jag hade bara ett 55 mm objektiv på kameran, så den syns knappt, men det är det röda strecket mitt i bilden..

[MargaretaA]
0

oh tack peter vilka fina bilder! Skrattande

Det har funnits liknande kor där vi brukar promenera. Du som känner till sörmland kanske känner till Södertuna Slott i Gnesta? Där hade de såna här långhåriga kor med stora horn under några år. De som såg ut som urkossor från stenåldern - jättefina!

aggeelin
0

Vilken fantastiskt dag det varit, solen har varit framme och varmt och skönt. HOppas att ni alla haft en riktigt skön dag SkrattandeSkrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Vilka härliga foton Peter, det är så roligt när någon har egna bilder att lägga ut. Det var mycket mer av det från början, jag tror alla har blivit lite lataObestämdFlört

[MargaretaA]
0

jag kan bara tala för mig själv - men nu i november så tappar jag lusten att ta med kameran ut. Det är bara så tråkigt överallt och det är svårt att hitta fina motiv Rynkar på näsan

chik
0

Vilka fina kort Peter….

Maggan vist fins det fina motiv..Titta bara på Peters.O mitt månen uppe i N.Norge…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MargaretaA]
0

Jo jag vet att det finns - men dom är inte lika lätta att hitta  Obestämd

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Man har ju jättefina motiv inne, nästan alla har djur. Vi har jättefina gamla trådar och djuren har väl växt för många hade valpar, eller så har mer fina foton gjorts av dem. Se här

Och här