These boots are made for walking...
Ett äldre par, Arne och Elsa, är på semester i mellersta USA. En dag är Arne ute och promenerar själv på gatorna i en småstad. Arne, som alltid har drömt om att äga ett par äkta cowboyboots, blir alldeles till sig när han får syn på ett par i ett skyltfönster. Dessutom är de nedsatta till halva priset. Han går in och köper dem, sedan promenerar han tillbaka mot hotellet med stolta steg för att visa frugan sitt inköp.
- Ser du något som är annorlunda, Elsa? frågar han och ställer sig mitt i rummet.
Elsa slänger en blick på honom och svarar:
- Nix.
Arne blir frustrerad och stormar in i badrummet där han tar av sig alla kläder tills han står spritt språngande naken, iklädd endast sina nya, blänkande boots. Han går ut i rummet igen och ställer samma fråga:
- Nå Elsa, ser du något ANNORLUNDA?
Elsa tittar upp och säger:
- Vad skulle det vara? Den pekar neråt i dag, den pekade neråt i går och den kommer att peka neråt i morgon.
Arne blir ännu mer frustrerad och skriker:
- OCH VET DU VARFÖR DEN PEKAR NERÅT, ELSA? DEN PEKAR NERÅT FÖR ATT DEN TITTAR PÅ MINA NYA BOOTS!
Elsa skakar på huvudet och suckar:
- Du skulle ha köpt en hatt, Arne, du skulle ha köpt en hatt…
" När Gud skapade människan började de olika kroppsdelarna att bråka om vem som
skulle ha makten över resten av kroppen.
Hjärnan förklarade att eftersom den kontrollerade alla kroppens delar så borde den
vara chef.
Benen menade att eftersom de tog människan vart den ville så skulle de vara boss.
Magen replikerade att eftersom den smälte maten så var den närmast att
komma i åtanke.
Ögonen sa att utan dem skulle människan vara hjälplös, så att de borde få vara chef.
I den situationen ansökte rövhålet om att få jobbet.
De andra kroppsdelarna brast ut i asgarv över förslaget, rövhålet blev ilsket och knep ihop.
Efter några dagar blev hjärnan dimmig, benen ostadiga, magen sjuk och ögonen så blodsprängda att de inte kunde se längre.
Då gav alla upp och gjorde rövhålet till chef.
Det bevisar att man inte behöver vara en överlägsen hjärna för att bli chef, det räcker
med att vara ett arsle:=) "

Den första har jag inte hört förut, den var jätterolig!
Den andra hörde jag första gången redan på mellanstaidet tror jag att det var och den är superrolig den med.
Tack för ett av dagens garv! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
När en lastbilschaffis stannar för rött glider en liten Nissan Micra upp jämsides…
Ur Micran hoppar en blondin som springer runt till lastbilens förardörr och knackar på.
Lastbilschaffisen vevar ner rutan och blondinen säger:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
Lastbilschaffisen struntar fullständigt i blondinen, men när han stannar vid nästa rödljus glider Micran upp jämsides igen.
Blondinen hoppar ur, springer runt och knackar på förardörren.
Lastbilschaffisen vevar ner fönstret och blondinen utbrister igen:
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
Lastbilschaffisen skakar på huvet och fortsätter nedför gatan.
Vid det tredje rödljus-stoppet händer samma sak igen…
Andfådd hoppar blondinen ur Micran, springer runt och knackar på fönstret på förardörren.
Lastbilschaffisen vevar ner fönstret och blondinen säger på nytt:
- Hej, jag heter Linda och jag sa att din last håller på att läcka ut!
När det blir grönt drar lastbilschaffisen på och hinner fram till nästa rödljus i god tid innan Micran.
Den här gången hoppar lastbilschaffisen ur och skyndar iväg att möta Micran.
Han knackar på fönstret till förardörren och när blondinen vevar ned rutan säger han:
- Hej, jag heter Bosse, det är mitten av januari och jag kör saltbilen!!!
#2 Jag kände att jag ville dela med mig av några skratt jag fick när jag gick igenom gamla historier.
Har ni några liggande så dela gärna med er!

#3 Hahahahahah, asgarv!!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Två väninnor skulle bada bastu, den ena hade små fina bröst den andre långa hängiga! Hon ursäktade sig för sin väninna o sa att min man brukar suga och dra i brösten!
Jaha det brukar min med men vi sover i samma rum!
De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen,
utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi.
Självklart ville de ha en fin solbränna även på de privata delarna och de tänkte ut en plan.
De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart.
De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig,
men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet.
De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare.
Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde:
- Jag står knappt ut med att tänka på det.
- Vilket då? undrade maken.
- Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute.
Jätteroliga 

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kvinnor över 50 får inga bebisar; därför att de
skulle lägga dem någonstans och glömma bort var.**
Ett av livets mysterier är hur en 2 kg-låda med godis, kan göra att en kvinna går upp 5 kg i vikt!?!
Min hjärna inte bara vandrar iväg ibland - ibland lämnar den mig totalt.
Det bästa sättet att glömma dina problem är att gå i för trånga skor.
Det bästa med att leva i en liten stad är: när du inte vet vad du gör så vet nån annan det.
Ju äldre du blir, desto svårare är det att minska i vikt - därför då har din kropp och ditt fett blivit verkligt goda vänner.
Just när jag vant mej vid gårdagen, så kommer idag.I** bland tror jag att jag förstår allt - sen återfår jag
min medvetslöshet.**
Jag gav upp jogging när mina lår gneds samman och satte eld på mina tights.
Konstigt!!! Du hänger in någonting i din garderob för ett tag, sedan krymper det 2 storlekar!
Smala människor irriterar mej!!! Speciellt när de säger saker som: 'Du vet, ibland glömmer jag äta'. Numera så kan jag glömma min adress, mammas mellannamn och mina nycklar. Men jag glömmer aldrig att äta. Man måste vara speciell för att glömma äta!
Problemet en del kvinnor har - de blir helt upprörda av någon och sen så går de och gifter sej med honom.
J**ag läste den där artikeln som sa att typiska
stressymptom är: Äter för mycket ……. impulsköp …..
kör bil alldeles för fort.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gunilla…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lite från mig till er…
Lena.P är jag i verkliga livet.
hihi
tack för dagens skratt 
Ha ha ah ah ha ha ha ha ha ha ah aha ha haha
tack
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

penke