God morgon 28 oktober.
Godmorgon alla!
Nu har jag sovit några timmar och det känns rätt bra i kroppen o knoppen.
Dagen ser ut att bli fin men det har varit kallt i natt för taken är vita men nu är det + 1,4 ute.
Det blev en omändrad dag idag för jag behöver inte skjutsa dotern på morgonen (skönt) för hennes bror ska göra det för de ska ändå handla i Birsta på Ikea.
Sedan kommer de hit med släpvagn och hämtar de möbler de fått ta härifrån och en massa annat. Ida kommer att vara hos mig under tiden de flyttar så då blir det väl lite kortspel igen *s*. Middag kommer jag att fixa åt alla så min eftermiddag o kväll är redan inbokad.
Ha det så gott alla idag.
Kram Solis. 
Godmorgon
Hoppas du somnade om Solis och att du mår bättre när du vaknar.
Jag var på 1-års kalas i går hos mitt minsta bonusbarnbarn. Har sällan skådat en så lycklig unge som när hon fick en bit tårta på tallriken. Tårtbiten försvann kvickt in i munnen med hjälp av två små kladdiga nävar.
Ha en härlig dag allihop
Zabelle
Godmorgon Solblomman, Zabelle och ni andra!
Jag har varit vaken ett par timmar redan och hunnit läsa en del. Dagen ska jag ägna åt lite av varje, men framför allt åt en ommöblering… Ska bli intressant att se hur det blir 
Skönt att du mår lite bättre Solblomman! Visst är det härligt med 1-årskalas Zabelle!
Önskar alla en bra dag.
Med ljus och kärlek... Tina
Morsning på er alla 
Så ljuvligt att få vara på barnkalas och sedan se den söta 1-åringen njuta av sin tårta. Det gjorde allt till att bli ett ännu finare minne
Solis hoppas att värken har lindrat lite och Tilja ta det försiktigt med din möblering/kram Spanaren
God morgon.
I natt blev vi väckta av telefonen som ringde 02,15. Vi hann inte svara och det var från ett okänt nummer. Det ringde aldrig igen så det måste ha varit någon som ringde fel(?). Det är verkligen inte trevligt att bli väckt av telefonen mitt i natten. Det första man är rädd för är att något allvarligt hänt, sedan blir man förbannad över att blir störd när man inser att det inte var nåt 
Nu får jag gnugga sömnen ur ögonen för jag ska snart i väg med sonen till sjukhuset igen. Återbesök med hans brutna finger. Fy så trist men det är ju viktigt att det kollas.
Den goda nyhten är att det ser ut att bli sol i dag 
ha en bra dag allavad ni än ska göra!
God Onsdagsmorgon på er!
Det är kylig och klar luft i dag. Ser ut som om solen är på väg upp över horisonten!
Ha en bra dag!
God Morgon. Fin morgon, hög luft och frost i gräset, +3°C nu kl 8. Jag är som vanligt redo att fara till staden för min behandlingsomgång.
Barnen har höstlov, så min fru är ledig idag.
Godmorgon på er 
ja höstlov har även min lilltjej, vi väntar på att äldsta dottern och hennes små tvååringar ska komma med kramar och bus
Ha en fin dag alla
godmorgon, här skiner solen och det ser ut attt bli en härlig dag. Ska försöka hinna ut och njuta lite. Ha det gott alla.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hmm, ja jag ska ta det försiktigt…men det brukar gå bra 
Med ljus och kärlek... Tina

Godmorgon alla här
Sitter med lite kaffe och försöker att vakna inte alltid lätt
känns som det är kallt här idag på morgonen i allfall !
hoppas att ni alla mår så bra ni kan ……………..
må gott………………..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Ser att det är full fart på alla(utom Olea då:=) och jag hoppas att din nacke inte ger dej några problem under dagen Solis. Jag har varit upp sedan 5.30 och har redan hunnit stjälpa i mej tre muggar kaffe. Soligt och fint ute.Oj oj oj så glad jag ska bli
Ha en glad dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God Morgon!
Här skiner solen på frosten idag! Så jag ska skynda mig ut i det vackra vädret innan det försvinner.
Idag kommer dottern hem efter ett par dagar hos farmor och farfar. Det har varit ljuvligt!
Själv ska jag till tandläkaren senare och det är nästan det värsta jag vet… usch!!
Ha en bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon!
Jag har tandvärk, och måste nog ringa tandläkaren. Säger som du, Hoppfull; Det värsta jag vet!
Jag hoppas Ni alla får en bra dag, full av nya erfarenheter.
Kram från Sisa
"Ni tror jag är här,
men mentalt är jag på en Söderhavsö"

Åh stackars dig… lycka till med tanden! 

God middag på er!
Här var det solsken när jag slog upp mina melerade men nu är det mulet och ser ut att bli regn.
Är ledig idag men måste iväg och inhandla en födelsedagspresent och lite annat smått och gott.
Önskar er alla en jättefin dag.
Toyan
Hallo!!
Hjälp jag måste ha blivit yr i bollen,För jag va bom säker på att jag önskat God Morgon på er..Fy Mig..
Solblomman hoppas att du får sova i natt.
Ja då har vår lilla Signemo varit här o intagit lite vätska o pratat lite.Himla rolig.AnnaL har jag inte hört av
Hon har nog hamnat i köpträsket…
Ja alla själar ha en bra dag..Lena
Maggan Huva för telefoner vad dom kan låta!!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
AnnaL Är på ingående..Skall bli så roligt o få träffa..
Du hann före chik. Jag tänkte slänga mig på datorn och tacka för kaffet. Haha Du är för härlig med lilla Signemo. Skall tänka på det när jag handlar kläder. Kan det vara det att jag är lite barnslig av naturen.
Kom på att tiden går väldigt fort när man har trevlig. Nästa gång är det Du som får komma till mig och dricka kaffe.
Vad kul att Anna L är på ingående. Hälsa henne så gott från mig.
Annars har jag först jobbat idag, sen varit i Varberg och lämnat lägenhetsnycklar åt en släkting och köpt tågbiljetter. För vet Ni vem som har vunnit biljetter till RosaBandetgalan imorron och tänker åka Dit med sin vännina som har cancer. Gissa
.
Ha en fin eftermiddag och kväll och sov så gott i natt alla vänner.
Var rädda om varandra
Signemo!!Jag gick derekt upp till datan när du åkte.Tänkte att jag skulle vara först.
Ja Anna är en lika go mäniska som Signemo.Det var min lycko dag i dag.Två goa mäniskor på samma dag..O det som är så ntresant är att man bablar på som om man kände varandra.Intresant..
Jag hoppas att Anna får en fin resa hem..O tycker att det var lika trevligt som jag.
Lena..
Jag vet vem som har vunit.-Det vet jag
# 20 Vunnit vad…
Hihi
Var rädda om varandra
Skall vara snäll. Jag har vunnit 2 st fribiljetter till Rosabandetgalan i Malmö i morron kväll. Åker dit med en vännina som har bröstcancer . Vi skall äta gott och njuta
Var rädda om varandra
Men Grattis Signemo, det är du och din väninna värda, tusen gånger om…
Jag är säker på att ni får det jättetrevligt!
Kram från Sisa 
Skall bli jättekul tycker vi båda
Var rädda om varandra

Sisa #14 Hur gick det för dig idag?
För mig gick det långt över förväntan! Jag hade inga hål förutom den där plomben som släppt och så fick jag en helskön behandling av tandhygienisten som raspade bort tandsten och polerade mina tänder så de blev kanonfina!
Jag måste säga att mina tänder blivit fulla av tandsten, tandköttsinflammation emellan tänderna och alldeles brunfläckiga sedan jag slutade med vanlig tandkräm. Jag som aldrig någonsin haft tandsten utan alltid fått beröm för mina välskötta tänder (drar tandtråd varje dag) var nu tvungen att rensa dem…
Någon som har tips på hur man undviker sådant utan att behöva använda "vanlig" tandkräm med fluor och slipmedel? Eller ska man borta var tionde gång med vanliga tandkräm?
Hoppfull.Vad säger du? Använder du inte tandkräm? Har du salt då istället??
Hoppfull!!Min sådan där deg slängde jag i dag..Det var mögel på den o så skulle man ju ändå ha jäst i brödet..
Ja då har man testat det med…

#27 Jodå, jag använder tandkräm men sådan utan fluor och utan en massa bindemedel och lödderskräp och andra kemikalier
Örttandkräm helt enkelt. Finns en hel radda att välja på.
Alla sådana produkter som tandkräm, tvål, schampo, balsam, lotion osv innehåller oerhörda mängder kemiskt skräp, flera av dem cancerframkallande så jag använder inget sådant på min kropp längre. Det enda jag fortfarande har kvar är schampo, men jag tvättar håret så himla sällan.
Aha, min deg var ju oxå kass… fast den dog… men jag ska nog testa igen sen när lusten faller på 
Nu har jag bakat ett par omgångar på enbart rågmjöl och använt en liten fjuttbit jäst och det blev kanonbra bröd! Man kan även beställa ekologisk jäst från Danmark.
God kväll!
Nu är jag trött efter att varit uppe sen 5 i morse.
Precis kommit hem från bussresa till diverse tygaffärer. Men det var det värt.
Att träffa speciella Chik o katt o hennes goa hundar var jätte skoj. 
# 20 Tack för en trevlig timme Chik.
# 19 Synd att jag inte hann träffa dig också.
Kramisar Ann.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Det finns alger mot tandsten.
Hallo!!Är det ingen här???
Jag undrar också. Kan inte sova nu. 
Hello.Är vi över trötta kanske??
Jag är här men ska snart sova 
# 34 Övertrötta i så fall. Hur ska man kunna sova när man träffat yrvädret Chik? Hon sätter sina spår.
Jag är trött som bara den idag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Huva mig då..
Jag kan la sjunga lite då.
Jag är här nu. Har suttit i telefon över en timme! 
# 38 Godnatt Chik och alla andra. Nu ska jag lägga mig efter din lilla vaggsång. 
Jag är också här! Mycket gladare, det gick bra hos tandläkaren, har inget ont längre.
Verkar som ni haft en trevlig dag, allesammans!
Kram från Sisa…
Sisa Vad sjönt att det börjar släppa nu värken..
Sisa..Tänderna är något som man kan ha sååå ont i..

Jag måste tyvärr dit igen på måndag för att fixa den där trasiga gamla plomben som är 26 år gammal. Men det känns helt okej, jag njuter av mina nyputsade, vita, fina och lena tänder 
#30 Vad är det för alger? Har jag aldrig hört talas om.
# 47
Låter bra, Lycka till med dina tänder…

Tack! Det kan behövas för de är sköra som sjutton!
De brukar finnas på hälsokost tror jag, själv får jag från spanien.
Det här hittade jag på googles