Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: bilder-musik-och-film
Läst 270 ggr
ANNIA
0

Söker ett par låtar

Tar en chans och hoppas nån här hört och vet vilka låtar jag letar efter.

Ena är en svensk kille, svensk låt. Enda jag kommer ihåg från låten är nåt i stil med. Jag vill ge lite mer av mig, jag vill se lite mer av dig.

Den andra låten är en roy orbinson låt. Kommer ihåg lika lite av den. Nåt i stil med. Running back to her. Eller Going back to her.

När det gäller orbison så vet jag att det finns en låt som heter going back to gloria, men det är inte den.

Är det nån här som vet vilka låtar jag letar efter. Vet att det finns en musiksajt men chansar här.

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Anni!!Sätter in Roy här så kommer du ju derekt in o kan söka själv.Den andre som du menar kan jag inte hjälpa dig..Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

ANNIA
0

Tack lena jag har försökt. Men dom träffar jag får på orbison är såna låtar jag hört eller så den där going back to gloria, och just den vet jag att det inte är.

ANNIA
0

Kan lägga till att just orbison har jag till och med skrivit till radion för att få tag i. Men dom har inte behagat svara.

chik
0

Fy vad tråkit.

Hoppas att det löser sig o du hittar.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

ANNIA
0

Hittat den svenska.

Fredrik swahn och regina lund i Mycket mer…Hade tagit det motsatta ordet.Obestämd

Nu är det orbison kvar då.

Cristine
0

Jag har lyssnat igenom en bit av en mängde orbinson låtar men ingen med den texten

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

ANNIA
0

Tack för det cristine. Jag har lyssnat jag också, ja dom jag känner igen har jag ju hoppat över, men just den hittar jag inte.

Får hoppas att radion svarar för dom har väl listor på vilka låtar dom spelat.