En ledig & oplanerad dag....
….vaknade jag till imorse. Tog sovmorgon till klockan nio. Efter frukost…åkte jag till en kompis, som är hemma pga förkylning. Vi satt framför hennes sprakande, värmande "öppna spis". Inressanta samtal om dåtid & nutid & lite the med färskt ingefära .
Vidare förbi mataffären på vägen hem. Kaffeslurk med min nyvakna sambo & kolla posten.
Plantera om orkideer, samt putsa fönster på ovanvåningen…..Lite vila innan matlagning & snart äta innan vattengympa !!
Åh, vilken underbar dag 
O det var din lediga dag.Mysigt med fika o prat om forntid..Men sen tycker jag det blev jobbigt med fönstertvätt.Huva mig vad du är duktig..Nu blev jag trött
Men huvudsaken är ju att du känner dig nöjd…Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hahaha chik man måste alltid skratta åt dig 
Ja det lät som en mysig dag, fram till fönsterputsningen som jag tycker är urtrist.
Så härligt att höra att du är så nöjd med din dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jah håller med Chik och Hoppfull att fösterputsen har jag kunnat vara utan, annars låter det jätte mysigt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ha ha… bra dag förutom att jag som alla andra håller med om fönsterputsen… den är vi sparsamma med… harkel
Härlig dag iaf 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Jag har "laddat" ett tag för att få in fönsterputsningen….Nu passade det bra, så det kändes absolut positivt…ingen belastning alls
.
Sen kanske det spelar in att min kropp lider mer av annat tex dammsugning …så då blir det positivt med putsningen !! Fast…hrmm det blir bara ett par gånger om året…..
Nu har jag varit på vattengympa & vet att min kropp kommer att vara " skön & följsam" under morgondagen !! Slippa den värsta stelheten & lite av värken……
En underbar dag 

Vad då? Jobbigt med fönsterputs. Har tvättat alla fönster här där jag är hund&husvakt, en del från golv till tak, 2 våningar. Gäller bara att ha rätt "verktyg".
Sommaren 2011 kan jag komma förbi och ta era.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#6 åh, när som helst!
Utvändigt är våra inte putsade sedan vi flyttade hit för 2,5 år sedan och frun i huset flyttstädade! I vårt förra hus putsade vi kanske fönstren 3 ggr på 6 år
det fungerade fint det med 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Å - välkommen 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Min granne, köper fönsterputsning….är inte så kostsamt
.
Tycker också som alla andra. Vilken mysig dag men fönsterputsning, usch. Det sköter sambon här annars hade det nog blivit långt mellan gångerna. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.