God Morgon 6 oktober.
Gomorron på Er. Hoppas Ni sovit gott. JAg har sovit som en stock. Ute är det kallt, var och startade käre gubbens bil nyss för att den skulle bli varm och isfri på rutorna. NU har de åkt.
Det bär strax iväg till jobbet. Börjar dagen med en jättepigg kund som det verkligen är fullt ös, kul.
Ikväll blir det att ta tillvara lite äpplen.
Ha en fin dag. Kram
Var rädda om varandra
Godmorgon signemo och alla ni som ännu sover 
Vinkar lite snabbt,
ska i väg på läkarundersökning.
ha en bra dag
God morgon Signemo och Solblomman som startade upp sin varsin morgontråd på samma sekund 
Nillan hoppas att det går bra och smärtfritt idag och att du får injektionen som du verkligen behöver *ler*
Minus 4,3 grader och solen är på G/kram Spanaren
God morgon alla!
Här är det fortfarande halvmörkt men solen försöker att komma fram ,det är frost och en hård is skorpa på rutorna på bilen. Dagen ser ändå ut att bli fin.
Sovit som en stock i natt men med lite konstiga drömmar.
I dag ska jag på behandling hos Lillemor hoppas att det ger ett bra resultat.
Önskar er alla en härlig tisdag.
Kram Solis. 
Jag och Signemo skrev visst samtidigt har flyttat över mitt hit. Vill nån vara snäll och ta bort min tråd.
Tack för hjälpen=).
Godmorgon alla LK:are
9 + grader i Malmö och det börjar så smått ljusna ute och det är nästan vindstilla.
Har jobbat en timme och andra koppen kaffe är upphälld. Mycket att göra idag så det är bara att hugga i.
Ha en härlig dag allihop.
Zabelle
Här är det god morgondrama! Har ingen el i köket så jag kan inte koka kaffe…hjälp! Jag blir nog tvungen dricka det kallt
Dagen ser ut att bli fin,jag ser inte ett moln på himmlen
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
-3 grader när jag gick till jobbet.
Har inte sovit mycket i natt och under de korta sömnstunderna har jag haft konstiga drömmar. Bl.a. att jag fick fullt av stora, konstiga knölar på underarmarna. Som bölder
Tur att det bara var en dröm…
Jag hoppas ni får en bra dag allesammans.
God morgon!
Här skiner solen men dety käns kallt i luften
#7 fy för otäcka drömmar… jag har haft roliga en tid…
Godmorgon. Ute är det kallt och frostigt, jag måste skynda att få klart mina knävärmare… mycket på jobbet även den här veckan, bäst att skynda iväg
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God Morgon på er!
Även jag har sovit oroligt och drömt märkliga saker… på slutet drömde jag om mat så jag var nog hungrig 
Här blir det promenad och veckorhandling idag.
Önskar alla en bra dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon,
många som har svårt att sova, eller drömmer konstiga drömmar. Även jag hade svårt att somna igårkväll, så det blev lite sovmorgon idag.
Här är kallt, is på bilrutorna och halt på vägarna, tror jag. Så alla ni som ska ut och åka, kör försiktigt… Kanske dags att byta till vinterdäck snart!
Må så gott, denna tisdag.
Sisa

Det är antagligen fullmånen för min del… brukar ha det så här då 
God morgon.
I morse när jag gick upp glittrade nattfrosten fortfarande i gräset. Jag gick ut för att få det på bild men det syns inte så bra.
Nu har solen redan smält bort frosten men den kommer nog tillbaka i morronbitti igen.
Det känns som att jag skrivit strålande solsken varje dag ända sedan i somras (det kan det väl ändå inte ha varit ?!) så man får tacka vädergudarna som är så snälla med oss i vår del av världen 
Ha en härlig dag alla!

#13 Jag tänkte faktiskt samma sak när jag skrev… att jag skriver varenda dag att det är strålande sol här
Underbart!
God Förmiddag..
Cristine…Inget kaffe.Huva då.Zebella är ju snäl,
Gunilla o ni andra som har drömar otäckt..
Maggan..Jag ser frosten vackert tycker jag.
Nu önskar jag er en fin dag alle sammans..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God förmiddag!
Här lyser solen lite då och då ca. 10° +, men ingen blåst så skönt.
Idag ska jag o sambon äta kinamats buffe i Laholm till lunch. Sen blir det linedance ikväll.
Ha en bra dag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Oh, vad kul med linedance! Nu blir jag avis! Ha det så kul!!!
# 16
Linedance är något jag funderat över, ser så himla kul ut…Kan du inte berätta lite mera, Ann? Har du dansat länge…
Kram Sisa 
# 17 Det är jätte kul. Bara lite svårt att hålla rätt på benen i alla turer. 
# 18 Det är femte gången jag ska gå idag. Det är en enmans dans. Men alla gör samma steg och står i olika rader men i linje.
Kram Ann. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 19
Tack Ann.
Ha det så roligt ikväll då! Sisa.