Farliga krämkex
Snott från en annan sajt;
Corren rapporterar idag (22/9-09):
**Farliga Krämkex
**Efter ingående studier har ett forskningsföretag äntligen kunnat klarlägga vilken kaka som är Storbritanniens farligaste. Och den allra värsta är dubbelkexet med vaniljkräm. Omkring 25 miljoner vuxna britter har enligt rapporten skadats i kakrelaterade olyckor under fikaraster, och minst 500 har tvingats uppsöka sjukhus. Hotbilden är inte sällan lömsk, skriver Telegraph. Somliga har skållats av heta drycker då de doppat sin kaka eller försökt fiska upp resterna av den ur koppen.
](http://miljo.ifokus.se)Medarbetare på kalas.ifokus och medeltiden.ifokus
njae…
jag är inte rädd för att skada mig direkt. Nån gång när jag doppat dom i kaffet så har de gått sönder och hamnat på tröjan. Inte så roligt. Sen är ju midjemåttet i ständig fara så där bör man akta sig med kexen… 
Själv föredrar jag Singoalla och Ballerina 

Hahahaha, ja skadan man göra sig är väl en påtagligt försämrad hälsa då färdiga kex och kakor ofta har ett ytterst tveksamt innehåll rent näringsmässigt-
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Vilken tur att jag inte gillar dem he he.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hahaha…..ska jag äta sötsaker ska det vara riktigt gott
& dit hör inte kex……
NIX! Äter LCHF sen en månad tillbaks.
Inga kakor överhuvudtaget kommer in i min mun! Min kropp mår alldeles för bra för att äventyra med sött. Tar hellre en ostbit
Hjälppp.Nu blev jag rädd…Skall aldrig mer äta o doppa kakor eller kex…Huva mig vad farligt.Nu mera dricker jag bara kalla drycker också.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Öl?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.