Morgon eller kvällsmänniska!
Jag är ofta uppe länge på kvällarna men kan ändå omöjligt sova på mornarna!
Vaknar oftast vid 7-tiden trots att jag varit uppe länge kvällen innan. Tror själv det är en form av stress.
Skulle vara så skönt att få sova ut någon morgon men det är stört omöjligt för mig!
Hur är ni? Kvälls eller morgonmänniska… jag är tyvärr både ock
Jag är definitivt en kvällsmänniska! Tycker inte om att va uppe för tidigt på morgonen och speciellt inte om man ska jobba :-/ Ska jag iväg på något kul så blir det lättare o gå upp tidigt :-)
Jag är oftast kvällsmänniska men nu senaste veckan har jag kunnat lägga mig före 12 i alla fall och ändå vaknat vid 8 på morgonen….
Vi måste välkomna Nickenikita för hon är ny här….Välkommen till alla tokiga tanter och några gubbar! 
Jag är både och, jag skulle också vilja sova längre men det går inte.
Jag sover 4-5 timmar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tack för välkomnandet Jeremina!
Välkommen hit Nikenkita 
Vem som är kvälls- morgonmänniska syns nog lite om man ser till vilken tid vi är här inne… jag är kvällsmänniska, blir bara mer och mer inte morgonmännska…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Välkommen Nickenikita !
Jag är obotlig nattugla. 
Ofta uppe på kvällen….som ni säkert har märkt
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Välkommen Nickenikita! 
Om min kropp får bestämma så går jag och sover kl 22 ungefär - men jag tycker själv att det är lite väl tidigt.
Om jag tvingar mig att vara uppe sent så hamnar jag i nåt tillstånd där jag inte är trött längre… övertrött på nåt vis och speedad - då kan det bli riktigt sent. 
jag vill gärna börja dagen tidigt. Nu i sommar har vi haft ovanan att ligga och dra oss ända till halv tio och det är inte bra.. så oftast låter jag kroppen bestämma och går och lägger mig vid 22 för att vara pigg på morgon. 
Ja du. Förr var jag morron människa utan tvekan. NU är jag , ja jag vet inte vad. Ibland sitter jag uppe hur länge som helst och sover länge om det är helg. Ibland lägger jag mig tidigt och vaknar tidigt, Kamelont
Var rädda om varandra
När jag var yngre var jag definitivt en kvälls- och nattmänniska. Nu är jag precis tvärt om! Verkligen en morgonmänniska. Jag vaknar alltid tidigt och det är då jag får mest gjort.
Med ljus och kärlek... Tina

Jag e kvöllsmänniska,har så svårt att gå o lägga mig i skaplig tid fast att jag vet att jag måste upp kl 06 på vardagar. 
Det varierar även om det numera mest lutar åt kvällsmänniska.
Ja och här sitter jag Nickenikita klockan 00:49 och är övertrött som Maggan skrev om och blir då lite speedad…..Natti! 
Ha jag är nog övertrött och speedad. Är morgon människa annars.
#15 Hur känns det då? Bara bra?
Vi har sett en fransk film, kvällsmänniskor som vi är…
#17 Franska filmer är svåra tycker jag….var den bra?
Den var jättebra, det var bra skådespelare och det var en engagerande film. Den hette couscous… den var inte alls som en del franska filmer "lite konstig"
Oj nu blev jag sugen på att göra cous-cous tills i morgon.
Hej och välkommen Nickenikita, roligt att du redan är igång.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#19 Kanske jag skulle se den då någon gång….

har blivit morgonmänniska! men har nog mer med fibromyalgin att göra. än att jag ändrat vanor på något annat sätt. förr var jag en riktig nattmänniska!
Jag är alltid uppe med tuppen, Dagen blir så kort annars…
Jag gillar även kvällar, men somnar för det mesta framför TV:n!
Sisa. 
Jag är morgonmänniska. Men jag kan vara kvällsmänniska med i trevligt sällskap.
Beror lite på vad man gör.
Tack för alla välkomnanden! Verkar vara trevligt här…