Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 632 ggr
chik
0

God Morgon 28/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon i etern!!!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

God Morgon på er.

Ingen som har skrivit någon morgon tråd.

Här lyser solen o det är mycket som väntar på att man skall göra nu ute när solen torkar upp….

Ni får ha det så gött,var ni nu är o gör…

fibro
0

God Morgon själv

nillanb
0

GomorronGlad

Vilken härlig bild chik.

Solen vågar sig fram här i dagFörvånad underbartSkrattande,

kanske kan det bli ute aktiviteter, Skrikandes

lite trädgårdsarbete skulle inte skadaTungan ute

ha en skön dag alla

Cristine
0

God morgon på er alla. Någon måste ha klubbat mej, jag har aldrig sovit så länge..kan inte fatta.Vilken söt bild Chik!

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Nä!!Jag undrade vad ni var.

Hadde en tanke att Utomjordingarna hadde varit o hämtat er så ni var på fest…..Hemska Tanke.

Toyan
0

God morgon säger jag till chik och alla andra!!

#4 Härligt Cristine, du behövde säkert den sömnen.

Här lyser solen med sin frånvaro idag och det regnar.

Ringde vårdcentralen på morgonen för att få en tid hos min husläkare och jag kom fram och blev uppringd inom 50 min..FörvånadGlad

Fick en tid till den 27/8 så jag känner mig nöjd, positiv början på dagen.

Önskar er en jättefin dag oavsett väder.

Kram/ Toyan

[MargaretaA]
0

God morgon alla! Skönt att du fick sova Cristine - det behövde du säkert.

Här vaknade vi tidigt av något som lät som tredje världskriget utanför fönstret. Det var en lastbil som rensa avloppsrör - tror vi…

nåja man kan ju inte sova till tio varenda morgon bara för att man har semester Skäms

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har det ramlat in lite folk här.

En liten bild som jag vill dela med mig.

OleaViola
0

Godförmiddag Alla Har sovit länge i dag var i göteborg i går såg på fotboll där hade en underbar dag såg många poliser men dom såg dock inte ut som på bilden Chik satte inFlört. lite ont i håret i dag men kul att göra något annat för en gångs skull…………

ha fortsatt bra dag alla här inne………….

[peter54]
0

God förmiddag Skrattande

Min lediga dag är så proppfull av göromål att jag inte hinner hit annat än i någon kort paus emellanåt.

[GunillaF]
0

God förmiddag!

Solen lyser och livet leker…  Ska ut och vara turist idag…igen!

Hoppfull
0

God middag får jag väl skriva som sovit så länge… men jag har varit på banken och fixat mer pengar till bygget och husmålningen… suck vad dyrt det är med färg och virke!

Just nu är jag sur på telefonkrängare!!! De ringer hit och när man helt artigt på en gång säger att man inte är intresserad blir de skitsura och fräser -men du vet ju inte ens vad jag har att erbjuda! Och så slänger de på luren när man säger att man inte är intresserad ändå. Jag vet ju att jag inte vill byta teleoperatör så det kvittar vad de har att erbjuda! Usch!

Det har regnat här på förmiddagen men nu hoppas jag på sol till eftermiddagen så att vi kan sitta ute. Min man behöver få ha sol på sin semester så att han kan ladda batterierna ordentligt och hittills har det varit lite si så där med det.

Jag hoppas att ni alla har en riktigt skön dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Gahella
0

Hej allihopa! Det var tvärdött inne på UJ, så jag var tvungen och kolla att det var nån som levde på sajten. Det var nog första gången jag var först att säga "godmorgon" därinne;)

Har också sovit som en klubbad Cristine, det är starka energier nu igenObestämd

Här regnar det, så jag ska passa på att städa…..om jag får lust;)

Ha det gott allihopa!

Hoppfull
0

#13 Aha, är det energier du vet något om? *nyfiken* för jag känner oxå att det är energi i rörelse… blir så påverkad av det!

Gahella
0

Det är nya portar som öppnas och nya energier som kommer hela tiden…pust och stön. Det som händer nu vad jag läst, är att den feminina och maskulina delen inom oss ska balanseras än mer och bilda mer enhet inom oss, Separation och dualitet försvinner mer och mer så det Tu kan bli Ett:)

Hoppfull
0

Ok, så intressant… jag har varit alldeles yr och luddig i skallen de sista dagarna, kanske påverkas man då!

Mammi
0

Hej alla vänner! Glad

Haha, du är då "värst" Chik! Vilka bilder du lägger ut!! "Asgarv!!"Skrattande

Idag fyller min käre son 22 år, vojne vojne….min lille pojke 22 år!!! Det är såna här dagar man påminns om hur fort livet går och vad gammal man börjar bli….Foten i munnen Men men, det är ju likt för oss alla som tur är! Dottern fyllde ju 29 förra veckan så nu är båda snart i samma ålder som mig! Flört

Här är det regnigt och mörkt ute så man undrar om det är höst eller va fasen det är frågan om! Dessa varma dagar tidigare i sommar, va det allt vi fick denna sommar…..Fy bubblan! Skrikandes Jag vill bada och sola och njuta av varma dagar och kvällar, buhuhuhu!! Gråter

Nä, nu ska jag gå och koka mig en Potatis till sillen jag ska käka till lunch. Smörgåstårta blir det senare ikväll när vi firar sonen! Jammijammi!!Tungan ute

Ha en bra dag alla och sköt om er! Kram: Mammi Kyss

Hoppfull
0

#17 Grattis till sonen Mammi!

Jag börjar undra som du… är sommaren över nu? Vi har varit två gånger på stranden på hela sommaren. Visserligen har temperaturen varit varm men det har inte varit bad och sol-sommar ännu! Vi får hålla tummarna för fint väder framöver!

Mammi
0

Tack Hoppfull!! Skrattande

Jaa du, vi får hålla våra tummar så hårt vi bara kan och hoppas på det bästa!!Cool

Kramkram

Cristine
0

Hälsa sonen och gratta Mammi!Glad

Ja nu sjutton får det vara bra, nu får vi säga till på skarpen! Vi vill ha sol och värme..NU!

Mammi
0

Ska göra det Cris! Kyss

Precis NU FÅR DE VA NOG!! Skrikandes 

Dagens affirmation: Tack universum för det vackra soliga och varma vädret vi har!! Cool

chik
0

Hello påer!!!

ja här är  solen o den är sååå varm.

Mammi vist är det underligt vad tiden går fort.Som när barna plötsligt är äldre än en själv..Min älsta dotter är 34 år.O hur gammal är inte jag då??

Ja livet har sin gilla gång o vi med den…

Cristine
0

Lat som jag är kopierade jag, hoppas det funkar ändå!Flört

Dagens affirmation: Tack universum för det vackra soliga och varma vädret vi har!! Cool

Ja Gahella, det är bra att man kan skylla på energierna, annars så tycker jag att de maskulina och femenina delarna i mig alltid varit jämställda

solblomman47
0

Hej på er alla!

Idag är det mulet både inne och ute. Känner av min migrän sen jag var på behandlingen igår.

Vill nån göra tisdagstävlingen åt mig. Eftersom jag inte orkar sitta i datorn idag.

Ha en bra dag alla. Kram Solis.

Jag kopierar in detta här eftersom jag skrev på fel dag.

Typiskt mig när inte huvudet är med*s*

Hoppfull
0

chik får vi komma till dig och njuta av solen då? Någonstans västerut är det väl du bor (från mitt håll då som bor på den småländska ostkusten)?

evrekaw
0

Så konstigt Mammi… Min äldsta är 21…. Men vi är ju bara 22… eller hur? Oskyldig

Fick hasta iväg och ladda kylen och frysen… Ingen mat hemma och de yngsta som fortfarande bor hemma hade ett och annat att invända mot det tomma kylskåpet…

Underbar bild Chick!Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."