Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: resor-och-kulturer
Läst 462 ggr
Cristine
0

Syrabad i haven.

Snart kan vi bli utan musslor, ostron, räkor i stort sett alla organismer med skal och skelett av kalk, alla är hotade och en risk för näringskedjan. Det är de ökande mängderna koldioxid i atmosfären som försurar vattnet i haven och det kan ta årtusenden innan förhållandena är normala igen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Free-spirit-minded
0

Usch, det är så många konstiga saker som kommer upp nu, det skrämmer mig lite. Läste om fåglarna ute vid kusten att de dog av b-vitamin brist.

Cristine
0

Oj, det har inte jag läst:

Free-spirit-minded
0

#2 Det var någon dag sedan, det gällde bara de som fångade sin mat själv, de fåglar som lever i dammar inne i städerna blev inte drabbade(för att de åt mat som de får av människor). Om de injecerade b-vitamin i de sjuka fåglarna blev de bra, annars dog de av någon förlamning.

Och svin influensan ovanpå det, och snart är det 2012.

Nu låter jag som en domedags profet men man kan ju inte låta bli att tänkaSkäms.

Pesimisst, jovisst.

Nä jag är nog ändå en optimist och tror att allting fixar sig på något sätt

Skrattande jag har sat till dig förut att jag tänker konstigt Skrattande

Cristine
0

Jag tänker inte alls på sådant jag inte vet något om utan försöker leva så miljövänligt och kärleksfull som det bara går. Varför oroa sig och älta i förväg. Inte bra för hälsan.

chik
0

Jasso är du säker på att det är koloxiden?

Hur många båtar är det inte som tömmer sina toa o allt rätt ut i havet.Sen så går många avlopp rätt ut…

Koloxid används för att bespruta tomater.gurka salad för att få en större biomassa.Så för min del så blir det så fel..Om vi slutar o äta o skita o röra på oss så blir värden så bra….

Lena.P är jag i verkliga livet.

fibro
0

Obestämd…jaah…alltid är det nåt…

[Pirkkolino]
0

Det har alltid varit svåra saker på jorden. De bara förändrar sin karaktär. Det gäller att människor anpassar sig efter förändringar, eller? Obestämd

fibro
0

usch…stackars natur, djur och miljö…

Det allra hemskaste är ju att det är människan som orsakar det mesta eländet…Ingen härlig framtid för kommande generationer…

[peter54]
0

Det är egentligen bara oss det är synd om om man ser på saken ur naturens perspektiv. Detta pga att det är bara vi som vet om att vi själva förstör förutsättningarna för en fortsatt existens.

Djuren vet inget och de bryr sig därför inte. Naturen själv bryr sig inte heller. Hon börjar bara om på ny kula, solen har 5 miljarder år till att belysa den här planeten, så naturen har tid på sig att starta om. Då gör hon nog inte om misstaget människan.

[MargaretaA]
0

så har jag också tänkt - jorden kommer inte att gå under - men möjligen kommer livsbetingelserna för oss mäniskor att bli rätt svåra. men som man bäddar får man ligga - det är inte synd om oss… vi får väl det vi har beställt… jag tror att planeten jorden klarar sig bättre utan oss människor…

Mammzing
0

Nåt annat som oroar är regnet.
Vet endel som har massor med mark under vatten. En har HELA min åkerareal under vatten, 25 hektar. Dom har kossor och ser till att vi får mjölk. Det blir kärvt med foder under vintern.

Inatt har det regnat oavbrutet här !