Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 802 ggr
[GunillaF]
0

Vad har ni gjort?

Vad har ni gjort i helgen?

Planterat? Umgåtts med familj och vänner?

Grillat? Badat? Städat? Jobbat?

Mammi
0

Haft ont i magen,suck! Rynkar på näsan

[GunillaF]
0

#1 Oh, fy och usch! Hoppas du är bättre nu!

Mammi
0

Ja lite, men inte fullt ut.

Är det magsjuka måste det vara en konstig variant för jag mår inte illa direkt utan har mest värk i magen, samt lös mage.

Kan käka och så men det bubblar, värker och står i med jämna mellanrum. Borde väl inte vara sugen på mat osv om det var magsjuka tycker jag….Obestämd

[GunillaF]
0

Det hörs nästan som magkatarr. Det har varit mycket för dig senaste tiden och det brukar visa sig på det ena eller andra sättet i kroppen.

Mammi
0

Mmm, det lutar mer åt det för jag känner inte igen det som ett magsjukesymtom.

Cristine
0

Stackars dej! Magsjuka är inte roligt. Här har vi plockat ut allt som fanns i garaget och städat ur. Nu är det gjort ..härligt. Sedan några tappra försök att överta dotterns dator..den enda som finns för tillfället..men det var inte så framgångsrikt. Just nu sitter hon och äter och då gäller det att passa på.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Isatis
0

Lördagen gick i botanikens tecken. Sökte efter smalbladig lungört och fann många ex. En del fågelskådning blev det också. I dag, söndag, har jag planterat och ansat i Örtagården och Medicinalkvarteret. I Häxans kvarter har alrunorna snart blommat över.

signemo
0

Igår blev det en mycket plötslig tur till Borås. Vi var och såg på matcehn Halmstad Bk-Elfsborg. Jag hade fått presentkort på Ticnet och kom på i fredags kväll att vi kanske skulle hitta på nått. Sen hälsade vi på dottern.

Idag har jag tvättat fönster städat köpt blommor och nu smuttar jag på vin.

Var rädda om varandra

penke
0

(grr,mitt skrivna inlägg försvann) :- /

ett nytt o oanvänt :- )

en massa skabara,skabara..

skura utedäck för att olja,som jag ..fick förhinder för :- ) idag hotade molnen (falskt alarm),målat på garage,knutar o foder,planterat,bla. klematisarna.röjt torr/död syren + nå´t annat träd(?)= ett snudd kärrlass.

hunnit med gedda o fådda besök

rensat (o)gräs,för-vattmat inför regnen

tog mig en stund sittandes med ett glas rött ,bara njöt av ..utsikten *ler*

genomgick en näradödenupplevelse,trodde flera ögonblick att Klings (andra nöjer sig med glass) var slut Skrikandes,nu var det inte SÅ illa,gjorde en föreninmg med några av förra sommarens hallon o blåbär..Tungan ute

imorgon lär det bli regn,då blir det mer röj(ning) innomhus,o kanske en omöblering..(?) :- )

penke

Cristine
0

Men vad alla är duktiga! Märks inte ett dugg att söndag är vilodag.Glad

signemo
0

Jo, just nu bara slappar jag Christine. Väldigt sköntSkrattande

Var rädda om varandra

solblomman47
0

Jag har inte gjort mycket haft besvär med magen och kräkts förmodligen börjar min mage sätta stopp på alla värktabletter jag stoppat i mig de senaste två veckorna.

Sedan har jag sovit flera gånger per dag för min förbannade nacke ställer till det med både huvudvärk och en massa konstigheter som yrsel och konsentrations problem måste tänka vad jag ska göra för annars så funkar det inte i hjärnan. Så nu börjar jag känna mig som en man som bara kan göra en sak i taget*s*

Jag har fått en tid för återbesök på ortopeden på onsdag morgon få se vad de säger där, Personligen tycker jag att  det  känns lika som tidigare.

Så nu har jag väl räddat denna sommar och ett tag framöver igen.Fy fasiken vad jag blir less det tycks aldrig ta slut nån gång.Detta år blev inte som jag trodde på nyårsafton men jag hoppas att det vänder nu och blir till det bättre. 

Jag fick besök av mitt barnbarn på cykel idag roligt men han tyckte mormor hade inget att äta.Jag hade inte handlat nått för helgen men i kväll har jag och den jag tycks bo med varit och handlat för några dagar framåt.Så nu klara jag väl mig ett tag eftersom jag inte kan bära nått tungt.

Jag har bara kört bil kortare sträckor eftersom jag har svårt att vrida på huvudet.Jag vet inte om jag vill åka in i centrum på stan ännu så jag får väl hålla mig här hemomkring tillsvidare.

Få se om denna vecka blir något bättre än det har varit de sista veckorna.

Förmodligen var det väl nån mening med det som skett jag har fått en hel del att tänka på men det kommer väl att lösa sig hoppas jag.

Nä nu ska jag försöka sova igen om en stund.

Cristine
0

Meningen med olyckan var nog att du ska ta det lungt, vilket du har väldigt svårt för. Bättra på dej!Flört

Mammi
0

Nattinatti och kram på dej söta Solis! ;-))

Cristine
0

Bra Signemo det är så man ska göra(säger jag bara för att jag inte orkar göra nåt mer) slappa och dricka vinFlört

blombuketten
0

Jag har jobbat hela helgen. Upp tidigt när resten av familjen ligger och snarkar sött, gäsp och sen iväg och jobba, jobba och jobba. Fast nu har jag några dagar ledigt.

solblomman47
0

Cristine hur vet du att jag har det svårt för att ta det lungt=) *s* det blev mitt i prick. Men nu får jag väl lära om mig igen,så jag lovar att tänka mer på mig själv också.

Mammi hoppas att du får sova själv.

kramar

Cristine
0

Jaa du..hur!FlörtTungan ute