Naturen och jag.
Jag skulle inte kunna leva utan att ha naturen utanför dörren. Så fort det torkat upp kan jag ligga på magen och se vad alla småkryp har för sej, hur myrorna arbetar på sin stack, och bina pollinerar. Jag älskar att städa i skogen , ta bort alla fula grenar och ta bort träd som stör. I rabatterna kan man nästan se hur det växer och knopparna börjar öppna sig, och doften efter det helande regnet är underbar. Jag tror att de flesta av oss här är lantmänniskor.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ja jag skulle ha svårt att bo i stan. Är uppvuxen mitt i skogen och det har lämnat djupa avtryck i mig 
Fast just nu bor i så bra man kan bo tycker jag. Mitt i samhället men på en gata med hus bara på en sida som leder fram till en återvändsgränd… inga andra gator ligger det här heller, de är på andra ställen i samhället. Här är en stor gård som äger åkrarna intill på ena sidan, på andra sidan skogen med elljusspår, och så rinner ån förbi. Och ändå är det bara gatan ner så ligger samhället precis där. På landet mitt i samhället.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Naturen är en rikedom som vi verkligen ska vara rädd om att bevara/ kram Spanaren