Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: resor-och-kulturer
Läst 335 ggr
signemo
0

Jag är nog tokig

Skall bara informera om att jag är tokig.Eller möjligen övertrött Satt och kikade på om jag hade en bild till bildtävlingen, så att bläddrade igenom  min fotomapp. När jag kom till bilder där min avlidne svärfar var med så tyckte jag han rörde på huvudet.

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

Titta efter en gång till!FlörtKanske han blinkar igen!

Cristine
0

Välkommen in i ledet! In i de tokigas klubb. Något liknande hände mej för ett år sedan, dom andra bara skrattade åt mej.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

lite tokighet skadar inte Signemo. Jag tror du är i gott sällskap här Flört

signemo
0

Skönt att höra att jag inte är ensamSkrattande. Det klart jag skall titta engång till. Ibland pratar jag med han i huvudet. Det var en klok man. Vid en sittning ett halvt år efter han dog så fanns han med.

Var rädda om varandra

[Pirkkolino]
0

Nä Signemo…Så lätt blir man inte tokig.Skrattande Lite galen kan man vara, men det är helt annan sak. Ande energier kan göra såna saker vad vår levande varelsers hjärnor har svårt att godkänna. Att lita på vad du såg. För att den är rätt väg. Att lita på sig själv kan man uppleva ännu mera saker utanför förnuftiga hjärnan. Det är människans hjärna som vill bromsa att godkänna händelser vilka borde vara omöjliga att hända. Glad

penke
0

Tack o Lov !

en till förnuftig och jag hade blivit orolig..

Världen har för få *Goa galningar*,Välkomen i gänget *ler*

penke

chik
0

Spanaren!!Inte är du tokig. svärfar vill ju vara med i tävlingen, vet jag. Så in med han nu, så han blir glad.

Lena.P är jag i verkliga livet.