Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: resor-och-kulturer
Läst 742 ggr
[Jeremina]
0

Vad tänkte du på?

Vad tänkte du på i går kväll när du gick och la dig? Jag tänkte på den nyttiga hjärt-lungräddningskurs gubben och jag var på igår……roligt!

Vi fick spela upp ett olycksscenario och ena halvan av gruppen var skadade och den andra skulle rädda oss. Kursledaren gav oss med beröm godkänt…Flört

Vi ska vara rädda om varandra…..Kram på er alla! Skrattande

[GunillaF]
0

Jag tänkte på samma som jag tänkt på varje kväll jag gått och lagt mig de senaste dryga 20 månaderna. Min son som inte finns i jordelivet längre.

Mads
0

Jag tänkte på att jag måste bli bättre på att affirmera varje dag och arbeta för att må bättre i själ och hjärta. Att jag måste uppskatta och njuta av allt det fina jag har i livet.

Stor kram till dig Gunilla F !

/ Madde

Amor Vincit Omnia

[GunillaF]
0

Tack Mads.

Cristine
0

Jag tänkte på hur roligt det är att vara Medarbetare på ett sådant  fritt forum med så många teman det finns ju något för alla. Att ha en Sajtvärd och vän som Maggan som är guld värd.

Hur ödet stakar ut vägarna för oss.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammi
0

Jag tänkte på en situation i mitt liv och jag bad om vägledning via drömmen, och det fick jag…

[Pirkkolino]
0

Jag gjorde som varje kväll innan jag somnar. Skickar positivenergi med tankarna åt mina barn. Och sedan om det finns reservenergi kvar. Den skickar jag upp i luften som paket leverans till mina vänner. Den som är snabb, nappar först.Glad

Destany
0

jag var lite negativ faktiskt har problem som jag inte vet hur jag ska lösa o denna helgen blev det värre så jag var rätt orolig o somnade inte på länge

Hoppfull
0

Jag gjorde min vanliga dagliga hjärtemeditation med böner till änglarna… i den somnar jag varje kväll och grubbel har jag slutat med på kvällarna.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Jeremina]
0

#1Kram Gunilla..skickar styrkekramar till dig…

#2 Madde..du och ditt goda hjärta…

#4 Cristine…håller med dig..superduperbra…

#5 Härligt Mammi…det behövde du…

#6 Pirkko..jag snappar åt mig snabbt som du vet….

#7 Skriv pm till mig kanske jag kan hjälpa dig?

#8 Härligt…fortsätt så, det måste kännas skönt…

FlörtKyssSkrattande Jeremina!

[Pirkkolino]
0

#9 Och sist men inte minst. Tack… att Jeremina finns. Leverans kommer…….Skrattandei sinom tid.

Mads
0

Gunilla F, jag försökte gå in på din sida men det gick inte.

Kramar

Jag tackar också för att Jeremina finns, fina goa människa som ger så mycket av sig själv och sina härliga tankar.

& alla ni andra härliga människor. Man blir helt enkelt så glad !

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

[MargaretaA]
0

Tack Cristine #4 Glad

jag tänkte på hur otroligt skönt det var att få krypa ner i en varm och skön säng och bara få sova. Särskilt när jag är lite sjuk.

Ikväll känner jag samma sak och jag kommer nog att tänka på alla inlägg jag velat svara på ikväll här på sajten, men inte orkat. Och att jag ska göra det i morgon när jag är pigg igen Skäms

[GunillaF]
0

#11 Nu går det att komma in på den. Välkommen!Skrattande

[Pirkkolino]
0

#12 Jag skickar varma tankar. Krya på dig. Kram.

penke
0

*hihi*..jag tänkte faktiskt på det jag inte skrivit upp/ned i boken på några kvällar(det har jag slarvat med) Det var någonannanstans på iFokus jag fick tipset,att man (helst)varjekväll ..summerar. (tre) Bra saker från dagen,vad jag är tacksam för idag, och var jag Ber om ..

Jag är(var) glad att jag tänker de tankarna,åven om jag inte alltid skriver ned dem

*kramen* dit den behövs

penke

Hoppfull
0

#15 Det var inne hos oss på alternativ beh. vi pratade om att boosta självkänslan Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

stina63
0

Varje kväll tackar jag för en bra dag oavsätt om den var dålig eller bra. Tackar för de jag har fått lära mig. Sen brukar jag mediterar lite

Mammzing
0

Sa som vanligt godnatt till min särbo genom telefonen. Han har krångel med sin son som vägrar gå till skolan. Han är för trött.

Sen tycker ungen att Hitler gjorde en välgärning som dödade judarna. dom är inte värda mer än flugskit.

Det är tunga tankar att sova på.

Roam
0

jag tänkte på vad jag skulle hinna med idag innan barnen hämtas.. men nu sitter jag här IGEN…

[Jeremina]
0

Skickar värme till dig Maggan….Flört

[MargaretaA]
0

#14, 20

tack Glad

penke
0

#16   F´låt,menade inte något ..slarvigt med att glömma/missa  orsaken att jag boostar,råkade spara på minnet bara :- )

Det är faktiskt ett riktigt bra tips jag fick,specielt om/när jag skriver ned det,då blir det inte ..bara komihåg,utan i …3D..på ngt sätt *ler*

penke