Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 94 ggr
beem
2

Har du idrottat/idrottar nu ?

Jag ser EM Friidrott på tv. Då kom tanken har vi några talanger här ?
IIdrottar du eller gjorde det kanske som ung ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Carmarino
0

Har aldrig varit särskilt intresserad av idrott, men som barn var jag lite mer aktiv. Åkte skridskor rätt mycket, vilket var i princip det enda man kunde göra på vintrarna i byn där jag växte upp, spelade badminton utomhus på somrarna och även en del inomhus i tonåren. Simmade gjorde jag en hel del också, men inget av det var mer än för nöjes skull. För övrigt var det bara sådan idrott som förekom i skolan.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

beem
0

Som barn var det skridskor och skidor.
I tonåren spelade jag tennis eller försökte.🙂 Skidor var en favorit i många år.
Allt bara för nöjes skull

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

• Redigerat 2026-08-10 16:26 av beem
Draken
0

Är överhuvudtaget inte intresserad av idrott. Men jag idrottade mycket själv när jag var yngre. Gymnastik, skridskor, ridning och skidor

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Maria
1

Det enda jag sysslade med var väl segling. Allt annat testade jag bara en termin eller två.

/Maria

Magi-cat
0

Aldrig! 🙂

Visserligen har jag ridit, åkt skidor, cyklat och sådant. Åkte skridskor som barn. Men aldrig som idrott och definitivt inte tävling. Att tävla förstör hela nöjet tyckte jag och tycker än.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Draken
2

#5: jag tävlade både på hästryggen, i skidspåret och i gymnastiken.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis