Godmorgon onsdag 20 augusti
Godmorgon på er.
Här är mörkt ute och 12 grader just nu.
Hoppas ni får en fin dag mitt i veckan alla.
/Maria
God morgon!
Fler än jag som är vakna så här tidigt. 🙂 Tycker inte om sådana här dagar när jag vaknar onödigt tidigt. Hade jag inte behövt jobba så hade det varit okej, men inte på n arbetsdag.
Vi har bara 10 grader just nu. Så fort temperaturen gått ner. Från 26 för två dagar sen, till det här.
Önskar er alla en fin dag! 🌷
"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi
God morgon. 10 grader här med. Idag ska jag till tandläkaren.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
God morgon
Vaknade straxt före fem men gick upp nyss
Nio grader snorkallt
Planen är att baka matbröd idag
Hemmasonen har ett besök på VC idag
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon. Mulet och 13°. Idag blir det städning och sen får vi se vad jag hittar på. Följer kyrkflytten i Kiruna på TV även idag.
Förundras över att en så stor byggnad går flytta.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Det är min lediga dag idag, tycker det är perfekt jobba 2 dagar ledig 1 dag och sedan jobba 1,5 dagar och sedan helg. Idag har jag varit på mina odlingslotter + handlat. Stambytet hemma fortskrider så där vill man helst inte vara hela dagen.
Sedan kom maken och chockade med att den där konserten i samband med riksdagens öppnande som han är inbjuden till inkluderade +1 så panik över vad jag ska ha på mig som passar klädkoden jag som mera är mysdressmänniska och på jobbet har jag arbetskläder så jag har nästan aldrig anledning att klä upp mig. Har en folkdräkt men den sydde jag för 30år sedan och den passade inte alls. Så det blir att leta i garderoberna och ev. köpa något nytt, jag har 2,5v på mig att hitta något.
#6: En vän till mig blev inbjuden till fin middag. Hon köpte en snygg långklänning på second hand och hittade även skor på sh. Det blev en fullträff billigt och snyggt.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
God morgon. 10 grader här. Jag ska jobba på som vanligt. Men först kaffe!
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon