Godmorgon onsdag 13 augusti
Godmorgon på er.
Det ser ut att bli sol och det är 15 grader.
Ha en fin dag alla mitt i veckan 🙂
/Maria
Här regnar det, på tv visade de en stor sol igår kväll. Jag måste rensa ogräs och skörda på mina odlingslotter jag har inte varit där på 3v men jag får väl ta det efter lunch när det torkat upp förhoppningsvis. Tyvärr kom jag hem från semestern till ett kaos, vi har stambyte som pågår i 7v till så jag har inte vatten och avlopp inne + ett himla oväsen på dagarna. Men jag är bara hemma på onsdagarna så man får väl stå ut.

God morgon
Lite sliten efter gårdagen.
Vi åkte iväg klockan åtta på morgonen och kom hem vid kvart i nio på kvällen,
Stella är ett behändigt litet barn på drygt sex månader. Hon åt lekte och sov medans sonen och min man fískade. Jag fick även äran att passa Stella en stund när son och flickvänn rodde en sväng.
Idag är det matinköp på att göra listan
Ha en bra dränglördag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God morgon 😊
Här är det växlande solighet och lagom temperatur.
Nu ska jag packa bilen och ge mig ut på rull med herrskapet Vov 😍 Först måste jag bara bestämma mig för vart vi ska åka 😂
/Désirée
Två söta små pojkar 10 år ringde på och sålde ur Pandakatalogen. Funkar som Jultidningar.
Jag var ju tvungen att köpa av dom båda.
Jag är väldigt svag för små barn 😃
/Maria
Godmorgon. Sol och 19°. Det blåser lite men känns skönt ute idag. Det kom 2 sticklingar med posen idag så de ska ställas på rotning.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#6: Jag köper också alltid. De är ju så gulliga. En gång blev det ljus trots att jag har massor av ljus. 🙂
Sorgen är kärlekens pris
#8 Ja det är svårt att låta bli.
/Maria
Himmel det är 32 grader ute och 28 grader inne 😄
/Maria
Nu har det hänt igen…..jag vattnar med slang. Orkade inte bära 25 l vatten.
Jag tog alltså slangen men duschmunstycket är trasigt så det sprutar alla vägar.,…..men blommorna.
blev blöta och jag också.
Måste nog köpa nytt till nästa år.
Sorgen är kärlekens pris