Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 151 ggr
Maria
1

Godmorgon söndag 13 juli

Godmorgon på er.
16 grader växlande sol och blåsigt.
Ha en fin söndag alla.

/Maria

MonicaLagerquist
1

God morgon
Sol och 18 grader

Ska straxt åka med mannen en bit och sen gå hem

Mannen jobbade på hårt igår och ena långsidan och en och en halv kortsida av garaget är målat en gång.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Fridaaaa
1

Morgon!
Sista semesterdagen. Vart har dessa veckorna tagit vägen? Sagt poff. Inte klokt.
Ska städa upp och fixa undan all tvätt innan, så det är gjort. Sambon ska i veckan köpa ny tråd till grästrimmern så vi får bort lite i trädgården, han fick fel tråd sist.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

beem
1

Godmorgon. Sol och 26°. Nu önskar jag några grader svalare. Det blir inte så mycket gjort då det är varmt men passa på att njuta av sommaren.
Önskar alla en fin söndag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

beem
1

Jag har varit ute och planterat om några Palettblad. Det är varmt 28°. Sitter nu i soffan och pustar ut med en ljudbok och ett glas Resorb.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

DesK
1

God kväll!
Jag gav mig ju ut på camping igår och fick en trevlig kväll med Vanlife Västra Götaland i Rydal 😊
Sent på kvällen ringde killarna och berättade att vi inre hade något vatten här hemma. Efter lite felsökning kom vi fram till att vattenpumpen hade gett upp😢 Bara att ringa rörfirman imorgon…

/Désirée

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

God kväll
Jag sitter i uterummet och myser. Jag tycker om att sitta och titta på ljuset och sen tända ljus. Jag ser att lösa korsord då det står en lampa i vardagsrumsfönstret. Mysigt.

Jag har nyss varit och simmat och sen duschat så jag känner mig fräsch efter en skön sommardag. Har hunnit att baka ett filmjölksbröd ikväll. Annars har jag mest har det skönt idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet