God morgon Lördag 7 juni
DGod morgon
Duggregn och 12 grader
Vaknade vid halv två så jag får nog sova middag idag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon
Jag somnade 01 o vaknade 05:30.
Hade barn som väsnades och en pensionat hund som inte sov. Konstigt då det är en dagishund som brukar sova här regelbundet.
Ska till stallet en stund vid lunch. Annars inga planer
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

God Morgon!
Här är mest mulet med en gnutta sol och 15 grader nu.
Igår blev jag spontant bjuden på middag, mycket gott! Sedan spelade vi tärning tills ögonen stod i kors… ;-)
God Morgon !
10 grader och en hel del regn har kommit i natt och nu på morgonen. Rått i luften så en varm stickad tröja åkte på.
Ha en fin pingstafton 🌞
Godmorgon på er.
Jösses vad jag har sovit. Cirka 10 tinnar😃
/Maria
God morgon 😊
Idag blir det fest med bubbel 😊 Vi firar brudparet med persisk/svensk middag och välkomnar bruden in i familjen 😍
/Désirée
#6 Så roligt🙂
/Maria
#6:
.Va roligt!!
Önskar er den bästa och trevligaste dagen med fest och galej. 😀♥️🌹
HH 🙂
#6 vad roligt,vill gärna se bilder på all mat o festligheterna om de finns chans. Min släkt är så liten att nästa tillställning är 100års kalas för morfar men det är lite surrealistiskt o fira någon som levt så länge. Och klar i huvudet är han så man kan ha väldigt intressanta samtal om förr och nu. Men de är ngn vecka kvar till dess. Hoppas alla får en fin lördag, själv blir det träning med kaninen idag om hon är med på de😅
Mvh Mayhems "hönsmamma"
Godmorgon. Regn och 10°.Tanken var att bära ut alla Pelargoner men inte i detta regn. Jag städade altanen igår och fortsätter kanske idag om energin kommer. I afton blir det volley på TV.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2025-06-07 11:58 av beem
Min man är iväg på loppis. Jag hade gjort mig iordning för att åka med men kom på att på onsdag läggs jag in för operation (om inget annat händer). Då är det ju himla knasigt att utsätta sig för mycket människor och eventuella smittor. Jag stannade hemma idag 😉
/Maria
#11: Det gjorde du rätt i onödigt att utsätta sig för smitta.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
God kväll
FLISAN OCH jag ser på tv. Idag har jag planterat om chili, paprika, basilika och lite annat. Här har det nästan varit storm idag. Jag var tvungen att köpa buskstöd till min vallmo som höll på att blåsa sönder.
Har hunnit med att baka några frallor, gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#13: så fin färg
Mvh Mayhems "hönsmamma"
#13. Ser ut som Flisan skaffat sig lamp spröt!😁
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#15: haha, ja de ser ut att komma upp ur hennes huvud. En miss av fotografen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet