Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 148 ggr
Maria
1

Godmorgon onsdag 23 april

Godmorgon på er.
Nio grader har vi här.

Ha en bra dag mitt i veckan alla.

/Maria

flocken
1

Godmorgon
Omkring 7 grader och var riktigt skönt när jag släppte ut sigge.
Kroppen är svullen och ont överallt.
Bara 4 dagishundar idag så nästan ledig 🙂 möte med vår familje coach och sen stallet.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
0

#1 Hoppas det lättar.

/Maria

[solljust]
0

God Morgon !

5 grader och tunga skyar en hel del regn har kommit så det är bara rått och fuktigt både ute och inne.

Ha en fin dag alla.

MonicaLagerquist
0

God morgon

Mulet och åtta grader

Idag ska hemmasittaren på ytterligare ett läkarbesök.Hoppas innerligt att han kommer iväg

Kattutan men stolt Plåtis ägare

aggeelin
0

Godmorgon
Ännu en kylig aprildag men helt normalt för årstiden. Vårens snabba framfart mot bra av att gå lite mer långsamt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

beem
0

Godmorgon. Mulet och ingen vårvärme bara 4°. Ikväll är det hockey som gäller på TV. Synd att de börjat sända matcherna 1 tim senare. Jag får kämpa för att hålla mig vaken till att du 😃
Önskar alla en fin dag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Tarotstollan
1

En extra sen dag i dag, sitter nu och kämpar med min "frukost". Inte hungrig, bara trött och har ont i hela kroppen efter varit ute lite i går. Åkte bil nästan från dörr till dörr men det räcker för att bli jobbigt.

Får se om jag orkar plocka och städa lite senare, klockan är ju mycket och får ju tänka på att inte störa mina grannar när de lagt sig för natten.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!