Godmorgon onsdag 26 mars
Godmorgon på er.
Här är uppehåll och fem grader.
Ha en fin dag mitt I veckan alla.
/Maria
- Redigerat 2025-03-26 04:27 av Maria
Gomorron tror det ska regna idag är inte helt säker dock☔️😕
Dörren är öppen och Lakritz ute.
Det är en riktig orkester ute av alla fåglar.
/Maria
Härligt
God Morgon !
2 plus och regnat har det gjort i natt och visst är det härligt med fågelsång men dom kan hålla en vaken också om man vill sova 😂🐦
Nu mera kaffe och sparka liv i den här dagen ☕
Ha en fin dag alla 😎
Äntligen börjar värken släppa. Det var drygt denna gången.
/Maria
Godmorgon
Ikväll kommer min kusin med hennes hund. Han ska sova här till söndag. Så räknar med att få sova på soffan iaf första natten så han känner sig trygg 🙂
Inget planerat idag. Igår blev det veterinären igen för att mäta trycket I sigges öga. Inflammationen sprider sig. Vilket inte är konstigt några dagar. Så nu har vi koll. In imorgon igen för att kolla.
Älskar vår klinik. De har sån koll.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Morning, morning!
Ser ut att bli lika mulet idag som det var igår men det är i vart fall uppehållsväder och 7 grader varmt så det är ju inte kallt ute.
Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu
Morgon!
Lämnat sonen vid bussen
Något har hänt med pumpen till vattnet så är utan vatten men svärfar ska fixa detta. Jobb ikväll igen, varit vaken sedan kl 5 kunde inte somna in, blir kul.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gor morgon
Mulet och fyra plusgrader
Diskmaskinen gick sönder igår så det blir till att ringa Elgiganten idag
Stolt ägare till tre La permer
#2: härligt med fågelsång!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon. Sol och +4°. Idag är det städdag och så den vanliga genomgången av det jag sått. Alltid med förväntan att något litet grönt ska sticks upp.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris