Godmorgon Torsdag 6 Mars
Godmorgon.
Fem grader har vi här och det verkar inte blåsa så mycket.
Ha en fin dag alla.
/Maria
God morgon
Åtta plusgrader Känns som plus tre
Febrig och snorig.
Tur att jah kan vila idag
Plåtslagaren kommer idag och ska fixa med stuprör och hängrännor.
Ha en bra torsdag
Stolt ägare till tre La permer
- Redigerat 2025-03-06 08:18 av MonicaLagerquist
God morgon 😊
Idag är det fössta tossdan i mass 😊 är det nån som ska äta massipantååta?
Jag ska till Vara konserthus med min kompis i Nossebro ikväll.
/Désirée
God Morgon !
10 plus och fortfarande rejält blåsigt kom hem nyss från morgonpromenaden och stundvis kändes de som man höll på blåsa bort men behagligt och härlig luft är det.
#0 Katter dom kan livsnjuta dom.
#2 Krya på dig.
#3 Ha så trevligt i Nossebro.
Resten av dagen bara ta det lugnt götta mig plocka lite ute i trädgården det behövs för nu är det mycket kvistar och grenar som blåst ner.
Ha en fin dag alla.
#0 Så härlig gullig kisse! 😻😍🤗
-
Blåsigt här med, men inte lika mycket som igår.
Fin torsdag till alla!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#4:
Katter kan verkligen njuta. Vi människor borde ta efter detta . 😃🌹😻❤️
HH 🙂
#5:
.Tackar så mycket . Mattes gose troll. 😻❤️
HH 🙂
Godmorgon. Mulet och +1° . Det har snöat inatt. Enl prognosen kommer det mer men ev i regn.
Idag är det handling då blir det bla semlor.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#0: Så mysigt
Sorgen är kärlekens pris
#2: Krya på dig
Sorgen är kärlekens pris
Har just haft en rejäl fajt med datorn markören löpte amok sidor for runt jag fattade nada sen plötsligt dog datorn men gick att slå på igen innan den dog helt. Började kolla gamla datorer om nån kunde fungera en stund har två nya oanvända jag inte kommer in i så lite tjurskalligt dom där ska jag åka iväg med och skulle ha gjort för ett år sedan i somras men har harvat på med den här.
Till saken hör jag kör med modemsticka och man måste vara uppkopplad för att konfigurera dator och sånt är enkelt men jag kommer inte vidare för säkerhetsnyckeln till modemstickan har jag inte kvar och förr kunde man lätt konfigurera utan att vara uppkopplad idag krävs det tydligen det gör det på mina två oanvända dumt för en del vill bara använda dom till att skriva på utan internet men utan nätet ingen konfigurering.
Har ingen datorservice på orten så jag drar ut på det där att åka iväg med dom men kom på att byta adaptern så nu fungerar det som det ska med den här som inte mår bra men harvar på lite ändå.
Försökte skriva men publicerade inte det såg hur konstigt ut som helst så dyker det upp något märkligt i mina inlägg så är det tekniskt och kanske inte räckte det med att byta adaptern men troligen för ännu ser det normalt ut men ifall att något skulle se märkligt ut så är det bara teknikens under när den inte fungerar.
Lika bra att tala om ifall att och jag litar inte en sekund på det här nu även om allt ser bra och normalt ut just nu men som markören for den kunde ha publicerat och undrar hur det hade sett ut då 😮så jag hoppas det räckte med att jag tog en ny adapter, so far so good peppar peppar 😂
#9:
Tack så mycket. 😀🥰
HH 🙂