Godmorgon söndag 2 mars
Godmorgon på er.
Fyra grader har vi här.
Ha en fin dag alla.
/Maria
God Morgon !
0 gradigt här och det har börjat ljusna lite.
Var ute igår och ville börja vårstäda kratta lite men det var för tidigt fortfarande fastfruset men det börjar kännas vår och då vill jag ut i trädgården.
En lugn dag väntar inget speciellt mer än att gå och handla lite annars bara vara hela dagen.
Ha en fin dag på er.
God morgon 😊
Några plusgrader och mulet här.
Ha en fin söndag!
/Désirée
God morgon
Nollgradigt
Idag ska vi åka och hälsa på barnbaret som blev en månad igår
Ha en gärlig dag
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon
Jag äter frukost och ser på Vasaloppet. Inte vanligt att jag ser på det men roar mig att se "mot alla odds". Det är Gunde Svan med "adepter" som åker.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Jag ser också Vasaloppet. 😉
Det är nog det enda i sportväg jag tycker är lite kul.
/Maria
God morgon! Några plusgrader här, inget Vasalopp.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Vilken spurt det blev i Vasaloppet. 10 pers på upploppet och den yngsta vinnaren någonsin. Alvar Myhlback 18 år😃
/Maria
Godmorgon. Sol och +3°.
Ser också Wasaloppet. Så roligt en svensk seger Alvar Myhlback 18 år.
Önskar alla en fin söndag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#8 Svenk seger för damerna också. Stina Nilsson 😄
/Maria
#9: Ja så roligt Stort grattis till Stina Nilsson.
Sorgen är kärlekens pris
Jag set på Svt Play och följer Gunde Svahn med kändisar - mot alla odds- så roligt
Sorgen är kärlekens pris
Inget Vasalopp här brukar inte se det och ändå bor jag bara 50 minuter från målgången så man kan tycka lite intresse borde jag ha men icke och det enda namnet jag känner igen är Gunde Svan .
Jag minns när jag växte upp satt föräldrarna och såg det far gör än idag och vi hade som tradition när loppet gick så kokade mor alltid pepparrotskött och jag hade tänkt göra det idag men hittade inget bra kött det var synd för det är så härligt och viktigt att föra traditionerna vidare låta dom få leva kvar.
Vi åkte även på loppet ibland men dom gånger vi var hemma så serverades det pepparrotskött den här söndagen 😋
Ha en fortsatt fin dag på er här bjuder det 8 grader just nu.
En bra söndag, har fått en hel del gjort. Jag har organiserat i mina smyckeslådor, vi har städat och vi har veckohandlat. Köpte med oss kanelbullar från Lidl och avnjuter dem nu med espresso 😊
/Christina
Eftersom jag inte kunde sova såg jag först Vasaloppet och sen kollade jag på det igen men denna gången med Gundes nybörjar lag. Vad duktiga de var!🎉❤️
Det var roligare att se dem kämpa, komma i mål och vinna än se det "vanliga" loppet.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#14: jag håller med! Jag har aldrig sett hela Vasaloppet förut!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Blev tv hela söndagen för mig också.
Mot Alla Odds var så bra och så fantastisk Gunde var tålmodig, pedagogisk och peppande. Junior var ju så rolig att se som han kämpade med rädslan i backarna.
Sorgen är kärlekens pris
Ja, när Junior började gråta var det inte långt ifrån att jag grät också.
Det var kämpar glöd från dem allihopa!❤️
Det programmet borde visas öppet, så alla kunde se vilka hjältar de var!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!