Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: bilder-musik-och-film
Läst 273 ggr
RackarFia
0

Musikhjälpen

Musikhjälpen drog igång i måndags kväll. Är det något ni tittar/lyssnar på?

I år är de i Sundsvall och temat är ”Alla har rätt att överleva sin graviditet” 😊

/Fia ☁️

• Redigerat 2024-12-12 09:57 av Maria
beem
0

#0: Jag kollar på TV då och då men lyssnar även på radion efter midnatt.
Jag tycker blandningen i programmet är så bra

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

RackarFia
0

Jag tycker om Musikhjälpen och har det igång på TV eller min iPad när jag är vaken. Tycker att det är jättebra programledare i år 😊

/Fia ☁️

aggeelin
3

Jag lyssnar gärna och tycker att programmet har ett bra budskap. Mycket bra musik också.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Jag lyssnar inte och vet egentligen inte varför.

/Maria

Calcifer
0

Nä jag har inte sett det alls tror jag.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[solljust]
0

Har aldrig sett det här mer än vad som stått i pressen om dom.

snowy00
0

Själv lyssnar jag på Musikhjälpen lite varje dag, och donerade 10 kr imorse fast jag är en fattiglapp själv..😂 jag kunde inte låta bli…🙄

• Redigerat 2024-12-12 18:27 av snowy00
Draken
0

Jag vet knappt ens vad musikhjälpen är, men stan har översvämmats med reklam och affischer.
Stora torget i stenstan är helt förändrat av allt de har byggt upp. Vi tänkte väl gå och titta i helgen, beroende på hur jag mår med knät.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

RackarFia
1

Tycker de har en bra blandning av gäster, liveartister, torgreportern, inslag och olika engagemang. Jätteroligt 😊

Jag har som tur är aldrig känt ”press” att skänka pengar till Musikhjälpen. Har inte kunnat avvara ens en tia tidigare år…

Detta året är första gången jag önskat en låt, vore kul om den spelas men den är ganska ovanlig så jag tror inte det kommer hända 😅

/Fia ☁️

snowy00
0

#9:

Själv kände jag ingen press att skänka en tia, jag blev bara medryckt och det var roligt 😊 men ibland har man inte ens råd med en tia.

RackarFia
1

#10 Det är fint. Att inte känna sig pressad alltså 😊

Minsta summan när man önskar en låt är 50kr. Är glad att jag kunde bidra i år oavsett om den kommer spelas eller inte 😄

/Fia ☁️

snowy00
0

#11:

Ja, visst är det. Men jag tycker man aldrig behöver känna press att skänka till välgörenhet.😊 Det ska ju komma från hjärtat på nåt sätt.

Ah, ja minns att minsta summan var nåt sånt. I vanliga fall brukar jag önska en låt per år, om jag har råd, men detta år hade de nån ny grej där man kunde skicka in hur mycket eller lite man ville, om jag fattat rätt. Har inte hört att nån låt jag önskat har spelats, dock. Men det är väl mindre viktigt.😅

RackarFia
0

#12 Jag är lika vimsig varje år och får på nytt lära mig alla saker. Bössor, Swish-flashmob, engagemang, auktioner, tävlingar, önska låtar, Röda Rutan och så vidare 😅
Det med olika summor, tävlingar vs. auktioner och sådär har inte varit samma genom alla år vad jag vet. Eller så vimsar jag ihop det med 😁

/Fia ☁️

aggeelin
2

Viktigt! Alla förtjänar att överleva sin graviditet! Ett bra program!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

snowy00
0

#13:

Jag vimsar nog ihop det jag med 😁 enda jag med säkerhet kan säga återkommer varje år är ju att man kan önska låtar.. 😉

• Redigerat 2024-12-14 11:29 av snowy00