Påverkas ni av fullmåne?
Hur ser ni på detta med fullmåne ?
Påverkas ni på något sätt ?
Tror ni att fullmånen påverkar oss - ligger det någon sanning i det ,,?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2024-04-10 20:10 av beem
Såvitt jag har märkt har jag aldrig påverkats av fullmånen. Jag sover varken bättre eller sämre osv och det gäller oavsett om jag vet att det är fullmåne eller inte.
Jag vet inte/har ingen uppfattning gällande om det kan påverka eller inte, men min erfarenhet är alltså att jag inte påverkas åtminstone.
//Jessie
Jag har ofta svårt att sova när det är fullmåne. Antingen svårt att somna eller sover oroligt och vaknar flera gånger.
Har noll koll på när det är fullmåne så det är först dagen efter som jag av nyfikenhet kollar upp om det var fullmåne under natten.
// Harley
Jag påverkas inte vad jag vet.
/Maria
Tror inte att man påverkas av månen, det känns orimligt på något vis 😊
/Christina
Det är något som diskuterats av och till under årens lopp. 🙂🌕
Meningarna går isär och kommer nog att fortsätta göra det.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag har haft problem tidigare att somna i perioder. När jag dagen efter har kollat så var det fullmåne. Tillfällighet eller ej men underligt när det upprepas under åren.
Ju äldre jag blivit desto mindre påverkan och numera ingen alls.
Jag tycker det är intressant då månen ju påverkar mycket så varför inte vi människor.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Jag påverkas, jag sover sämre, har 3-4 nätter vid fullmåne jag sover dåligt.
Det påverkar. Jag påverkas även om jag inte vet att det är fullmåne ute, så det är inte myt
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
- Redigerat 2024-04-11 07:45 av Fridaaaa

jag sover betydligt sämre när det är fullmåne
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Jag har påverkats och det väldigt omedvetet redan som barn och månen har haft en viktig funktion i hela mitt liv den har vart en del av universum som har visat vägen på många sätt.
Jag är Shaman med en stark andlig inriktning men jag håller inte alltid koll på när det är fullmåne och det är lite slarv av mig som gärna jobbar andligt i månens faser men jag kommer på mig själv när det är fullmåne att jag påverkas utan att ens ha tänkt på det så ja absolut jag påverkas men jag tror vi alla är individuella där en del av oss påverkas mer än andra och att det har med våra andliga personliga val att göra om vi är månbarn eller inte 🙂
#4: månen kontrollerar vatten , och människan består utav mycket vatten så visst påverkar den ☺️
#9: precis jag håller verkligen med , de gånger man inte håller koll på mån cykeln så hittar den en alltid ändå. Mystisk och magisk. Den kontrollerar även vatten nivåer och människor består utav mycket vatten så absolut påverkar den oss även om vissa inte förstår det. Även naturen blir påverkad utav den som ex runt nymånen så vilar naturen och hämtar kraft. Lite som en mens cykel 😆🥰