Skrattar på mig 😂
Hejsan !
En enkel fråga?
Har ni skrattat åt en bok 📕 nån gång så ni nästan ’pissar ’ på er.
Denna bok 📕 jag lyssnar på nu är så kul att jag skrattar så mycket att till och med att kissarna 😻😻
Funderar 🤔 vad matte håller på med.
En sådan här bok 📕 behöver alla läsa / lyssna på nån gång. . 😜😂🤣😂
Den svarta listan / Mikael Ressem
Uppläsare: Fredde Granberg
Den bästa uppläsaren!! 😊👌
Berätta gärna . .
Soligajag1
HH 🙂
- Redigerat 2024-01-21 12:05 av Maria
Härligt att få skratta ordentligt! Den här boken lägger jag in i min önskelista. Den ingår ju i en serie, är alla böckerna lika bra och roliga?
/Désirée
#1:
Ja , dem är roliga .
Du måste läsa / lyssna på dem böckerna helst i ordning , bok 📕 1 först .
Ja , det är en serie.
Bästa uppläsaren oxå .
Helst ska man lyssna på den/ böckerna för att få det roliga 🤣😅🤪, ok 👍
HH 🙂
Jag har aldrig klarat av att lyssna på någon bok.
/Maria
#3 Det trodde inte jag att jag skulle kunna heller, p g a min hörselskada, men nu har jag vant mig vid att också lyssna på böcker. Himla smidigt, för då kan jag få en del gjort medan jag lyssnar 😊 Jag började med att lyssna på poddar och några radioprogram och så hittade jag Mina drömmars stad som radioteater, den är jättebra. Efter det provade jag att lyssna på en bok och nu funkar det bra, fast jag kommer aldrig att sluta läsa vanliga fysiska böcker, så länge jag har syn för det.
/Désirée
#4 Jag måste kunna bläddra tillbaka för jag tappar tråden annars.
/Maria
#4:
Va roligt för dig .
Att du fixade att lyssna på en podd och sen lyssna .
Jag kan berätta att jag provade att lyssna på en bok när min syster sa, ta en bok som du gillar och försök lyssna i sakta mak , , men jag somnade , 😴
Sen lyssnade jag på Stefan Sauk , , hahha, , 🤣🤪 det gick inte att sova då, ,
Nu lyssnar jag på böcker mest men visst läser jag en bok med .
HH 🙂
Jag lyssnar varje kväll på en bok via mobilen. Favorituppläsare är då Stefan Sauk och Katarina Everlöv. Däremot när det är Fredde Granberg, så hoppar jag över den. Gillar inte hans uppläsning. Tänk så olika, men ändå lika, det kan vara. 😊👍
Det har hänt man snudd på skrattat på sig men nu var det längesedan jag läste en sån bok har legat nere ett tag med bokläsning och aldrig lyssnat på en ljudbok provade några meningar en gång för många år sedan och stängde av snabbare än jag satte på blev bara lack på den som läste upp jag vill läsa själv så det där fixar jag inte att någon annan läser det var alldeles förskräckligt hemskt så det gör jag aldrig om hualigen 😂
Ja, det har varit flera böcker jag läst som haft meningar och situationer som gjort att jag skrattat så tårarna runnit.
Tyvärr kommer jag inte ihåg vilka det var.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#9:
Ja , så är det !
Det är många böcker jag skrattat åt .
Minns inte heller vilka fler , ,
HH 🙂