God morgon Fredag 3 november
God morgon
Mulet och sex plusgrader
Idag ska vi in och besöka min pappa Han är friskförklarad och hemma på sitt noende igen.
För övrigt finns det massor att göra men mycket är gjort.Båten och husbilen växthusen är nu klara för vintern och snart åker vi till Thailand.
Ha en bra fredag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
God Morgon !
2 grader här regn och rusk och snön börjar smälta men det ser inte riktigt klokt ut därute så skitigt med alla löven på snön så den hoppas jag sticker sin kos nu för det ser riktigt bedrövligt ut 😂
Ha en fin Fredag 🙂
Godmorgon. Här regnar det är känns som riktig murrig höst.
/Maria
God morgon 😊
Duggregn och 8 grader här nu. Städdag blir det här idag.
/Désirée
Godmorgon
Usch ja, regn och rusk! Många längtar efter sånt här, hösten, berätta varför någon?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Jaaa, berätta.
/Maria
Jag är den som längtar efter höst regn och rusk har alltid gjort och älskar när det blir mys med tända ljus, alla vackra färger men det bottnar i mer än så den andliga biten som shaman när allt går till vila det är en speciell magi.
Få ha utesittningar på natten med eld och rökelse och hylla naturen det är något alldeles speciellt om hösten men även våren när vår imponerande natur väcks till liv för att förklara det lite enkelt och kort det är inte helt rätt sajt för shamanism.
Sen är hösten så vacker både innan löven faller som efter jag blir lyrisk och det kommer inifrån bättre än så kan jag inte förklara jag lever upp helt enkelt 🍂 men jag älskar även att vara ute i snöstorm det är en helt annan magi så varje årstid har sin speciella kraft men höstens färger dom är det alldeles speciellt med🍂

God Morgon!
Idag är en mörk dag, grått, regnet står som spön i backen och vi har 9 grader.
Idag stannar jag inne, med lampor tända och bara lyssnar på regnet…
Det står kökstjänst på agendan, men lite dator hinner jag nog med… ;-)
#4 och #5 Jag gillar också hösten, dels för att man då kan ha hund lös i skog och mark, efter vår/sommarens koppeltvång och för dom vackra färgerna. Regn och rusk är ju mindre kul, men då får man kura inne med brasa och levande ljus 😊
/Désirée
Halloj 😊
Har städat nu under förmiddagen. Ska strax göra mig i ordning och åka till stan för en lunch med en vän. Väl hemma sen blir det mer städande 😅 min familj kommer på besök imorgon.
/Fia ☁️
Godmorgon. Mulet och -1°. Ingen mer snö men det verkar komma i morgon rejält med snö.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Jobbat hela dagen och sedan handlat lite gott till ikväll.
Ledig helg, ska bli skönt
Imorgon ska vi till mina föräldrar och syskon en sväng.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11. Den var vacker! Passar så bra med sina höstfärger nu.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

#11 Så vacker
Kattutan men stolt Plåtis ägare