Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 137 ggr
Maria
3

Snart Halloween

Brukar ni köpa hem godis till alla små monster?😃

/Maria

beem
2

Jag köper hem godis. Senaste 2 åren fick jag äta upp själv 😊 Barnen här börnar bli stora och går inte bus eller godis längre.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Maria
3

Min man bjöd in varenda unge på vår städdag.😃 Vi har många barnfamiljer i området nu.
Vi brukar köpa mängder med godis med papper på och så gör jag små minipåsar med 4-5 godisar i.

Ett år under pandemin fick vi massa över men annars har vi ofta fått köpa mer för de kommer lite olika dagar.

/Maria

MonicaLagerquist
3

Nej jag gör det inte.Öppnar inte ens dörren utan jag tänder ett ljus för min mamma då det är hennes dödsdag

Stolt ägare till tre La permer

• Redigerat 2023-10-11 13:35 av MonicaLagerquist
Fridaaaa
3

Köper till sonen.
Vi vill inte ha några som springer här och knackar på dörren.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
3

Jag tycker det är jätteroligt.
Så kul att se hur de har klätt ut sig och så glada små barn.
Oftast ser man föräldrarna längre ner på gatan som håller koll😃

/Maria

Fridaaaa
3

#5 Glad att jag bor på landet och det inte går runt någon här :)
Jag ogillar när folk knackar på en massa, speciellt med hunden också :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Scorpio97
0

Nej, brukar inte vara några monster som knackar på hos mig :)

//Jessie

citytjejen
0

Det har vi faktiskt aldrig gjort 😄Men å andra sidan kommer det aldrig några barn hit, det är vanligare att barnen går runt i villaområdena i stället (vi bor i lägenhet).

/Christina

[Vargnatten]
3

Jag älskar små monster och små monster älskar godis så jag brukar ladda upp och det är så olika ibland kommer flera ibland inte alls sen brukar jag klä ut mig själv också och möta monstren i dörren med någon hemsk mask och dom absolut fulaste kläderna till det brukar vara populärt bland barnen 👻

SannaPannan
0

Brukar alltid glömma det o det kommer nästan aldrig någon o ringer på ändå eftersom vi bor i lägenhet :/ Men ska försöka komma ihåg i år ifall någon ringer på!

/Sanna