Godmorgon fredag 22 september
Godmorgon på er.
17 grader har vi här och uppehåll.
Ha en fin fredag alla.
/Maria
God morgon 😊
Somnade för tidigt igår kväll, så är uppe innan tuppen. Mörkt och 17 grader här.
Ha en fin fredag.
/Désirée
God morgon
Det var en jobbig dag igår en massa prat och sen städ och plock i pappas hus.
Vi ska fortsätta idag och förhoppningsvis bli klara.
Idag tar vi släpet med så blir det lättare att köra skaer till tippen.
Mulet och sexton grader
Stolt ägare till tre La permer
#2 Jag avundas dig lite😉
När min pappa dog 2017 var hemmet redan avvecklat och allt borta utan vår vetskap.
Jag har ingenting kvar. Alla mammas saker, alla gamla foton är borta.
/Maria

God Morgon!
Här är 16 grader och mulet, kanske att solen tittar fram senare?
Igår gick hela dagen åt till att förbereda mej och ta mej till sjukhuset för en obehaglig undersökning. Lättad när den var över!
Idag sitter jag hemma och väntar på att en annan läkare ska ringa mej, någon gång under dagen… Suck, sjukvården!!!
I morgon är det HELG! :-)
Vi är lediga idag min man har köpt något från någon i Avesta som vi ska åka och hämta det är bara 9mil från sommarstugan så vi åkte ut till sommarstugan igår kväll så nu får vi en utflykt upp till dalarna och vi kommer att åka genom området med svinpest men vi kommer inte gå ut i skogen. Sett på FB att man även siktar varg här rätt nära sommarstugan nu på morgonen den ser ganska mager ut på bilderna.
Sista helgen som arbetslös på måndag börjar jag jobba som nyexad tandsköterska lite pirrigt jag kommer vara ensam tandsköterska det är visserligen en liten klinik med bara en tandläkare men man är ju inte så erfaren så det är mycket att lära ex. har de ett journalsystem jag aldrig använt
#7 Lycka till på måndag 🙂
/Maria
Godmorgon. Mulet och lite blåsigt och 17°. Härligt med varmare luft. Hoppas solen ger sig tillkänna idag.
Önskar er alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#1: Så morgonpigg du är
Sorgen är kärlekens pris
#2: Förstår att det är jobbigt. Många minnen dyker upp då man rensar ut ett hem.
Sorgen är kärlekens pris
#4: Lycka till med det nya jobbet.
Sorgen är kärlekens pris
God Fredag Eftermiddag !
#3 Men fy så tragiskt och minnen som är så viktiga för oss men jag hoppas du bär minnen inom dig som du kan känna värme och må bra av.
#4 Spännande med nytt jobb all lycka till.
Här regnar det och jag är lite trött fick rusande högt blodtryck i förrgår som inte ville gå ner och snabbt ner till VC igår sen idag snabbt ner och kolla EKG som tacksamt nog var bra men jag har för mycket stress omkring mig nu med en dement mor så jag har gått in i väggen som dom säger och blev sjukskriven en tid. Jobbar inte full tid och var inte så där jätteförtjust i sjukskrivning för jag är i behov av att hålla igång men väl det fick sjunka in lite så är det behövligt så jag tar den här tiden och försöker varva ner och hoppas det sen är överspelat och full gas igen för aldrig i min tid jag finner mig i det här tvärtom jag ska inte falla offer för det här inte en chans.
Ha en fin Fredag på er 😎
Vi blev inte klara med pappas hus idag så vi får ta det sista på söndag
Men vi hann med massor
En hel släpvagn gick till en loppis.
Stolt ägare till tre La permer