Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 132 ggr
beem
2

Köp jag gillar

Har ni något ni gillar extra mycket att titta på och köpa. Något ni riktigt snöat in på.
För min del är det väskor, nagellack, fina anteckningsblock, rostiga saker och Pelargoner. 😊

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

• Redigerat 2023-08-31 14:47 av beem
Pilspets
2

Djurgrejor.😅

Zadeira
1

#0 För att befästa könsroller måste jag lägga till SKOR på din lista. Nu har jag lärt mig att jag bara kan ha två typer av skor och köper inte längre i onödan men vet inte hur många skor som passerat genom Tradera till och från mig.

TatsuOni
2

Hårsaker (t ex hårpinnar) och böcker.

Jag har köpstopp på skor och nästan köpstopp på tegrejer, p.g.a platsbrist, men annars så älskar jag det också 😅

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Tarotstollan
2

Får väl säga tarotlekar då och böcker.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
2

Bakgrejor, men nu är skåpen sprängfyllda och jag har insett att jag inte använder mer än en bråkdel av allt jag har. Så nu köper jag bara om det är något jag absolut behöver, vilket det sällan är för jag har det mesta redan. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Maria
4

Kan inte komma på något särskilt men är vi och handlar så dras jag gärna till hyllor med pennor och block. Är lite svag för fint papper.

/Maria

MonicaLagerquist
3

Jag tillhör ju dem som inte gillar att handla och göra av med pengar.
Det som jag köpet är roligt användbart porslin som jag fyndar på olika loppisar

Kattutan men stolt Plåtis ägare

beem
1

Jag glömde - jag har också köpt silverringar mest från Wish men det har jag slutat med.
Jag har många fina som jag fortfarande gillar.
Just nu är det Pelargoner som leder i mina köp

Så roligt att läsa om era olika köp som man kan snöa in på.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris