Godmorgon onsdag 24 maj
God morgon på er.
Här är väldigt dimmigt men 12 grader ute.
Ha en fin dag mitt i veckan.
/Maria
God morgon.
Sol, klar himmel och tio grader. Det ser ut som det kommer bli en fin dag.
God morgon
Sol och tretton grader.
Sitter och väntar på att pappas läkare ska ringa.
Yngste sonen med flickvän sitter hos flickvännens pappa.Det är bara slutet kvar.Hon förlorade ju sin mamma för ett kort tag sen så de har det väldigt jobbigt.
Det har varait alldeles för många dödsfall senaste året.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon. Idag ska jag hälsa på i en eventuell ny skola då min skola har det dåligt med pengar. Jag hoppas att det går bra. Sedan selträning med kaninizen. Hoppas att ni får det fint idag!
God morgon!
Imorgon får vi hem en container, få bort massa skit, ska bli skönt
Kostar en del, men behöver få bort, slippa skiten.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon!
Här hemma i Visby är det solklart väder, inte ett moln på himlen, det kommer bli en fin dag. Senare ikväll ska jag gå ut med min lilla valp Sigge och fortsätta att "klick-träna" kommandon med honom såsom "sitt", "vack i tass" och "vänta". Sedan ska jag åka och sjunga i min kör ikväll.
God morgon 😊
Dimman lättar sakta och det ser ut att bli soligt och varmt. Måste till Alingsås idag.
/Désirée
God Förmiddag !
Just nu sol och känslan regnskogsluft efter gårdagens åska regn och hagel, hagel snudd på storleken spelkula så jag funderade på hur tål vegetationen dom smällarna men ännu ser det ut att ha klarat sig.
Dimma i morse men nu vinner solen ronden igen ☀️
I förmiddags dog yngste sonens svärfar.
#9 Så ledsamt 😔
/Maria
#9 >Ja det är ledsamt.För 4 månader och fyra dagar sen dog hans svärmor.
Beklagar sorgerna Monica vad jobbigt för er alla när flera försvinner inom så kort tid.
Ta hand om er så gott ni kan och sånt här är aldrig lätt och allt måste få ha sin tid sin sorg ❤️
Ja jag beklagar verkligen sorgen Monica 🫶
Tack alla.Ja det är jobbigt för Jenny och Martin nu.