Godmorgon fredag 21 april
God morgon på er.
Här ser ett att bli en strålande dag.
Det är redan 6 grader ute.
Ha en fin fredag alla.
/Maria
God morgon! Mår ganska bra idag. Mamma och jag ska få ha eget fredagsmys när brorsan för en gångs skull ska åka till pappa i helgen. Igår var min kompis här och det var så fint ute så vi byggde en bana med käpphästchsllenges! 😄
Det var jättekul, särskilt när jag sprang tokigt och tog världens längsta hopp istället för att hoppa högt! 😆
Ha det fint alla! 😘
Godmorgon
Väldigt trött efter denna vecka.
Först sonens olycka. Sen har vi problem med en vildkanin som skadar mina kaniner och som stressar upp dom.
Så nu har vi fällor uppe. Så vi hoppas att vi kan fånga den.
Har ingenting emot vildkaniner. Men när de skadar tamdjur måste de bort.
Så mina 11 djur får inte vara i hagarna. Vi har fått sätta stora träskivor mot de nedersta burarna.
Så har ingen möjlighet att pyssla om dom som jag vill.
Så allt är bara jobbigt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1:
Va skopj för er !! 😊😘🥰😀
Ha det så kul med mamma på fredagsmyset!!
HH 🙂
#2: Hoppas oturen vänder.💙
- Redigerat 2023-04-21 07:46 av Pilspets
God morgon.
Tre plusgrader och solen skiner.
#2: Hoppas ni lyckas fånga vildkaninen! Det låter skitjobbigt att ha den där.

God morgon
Min dator krånglar.Det får nog bli en virusscanning idag
Soligt och nio grader nu på morgonen
Ha en skön fredag
Kattutan men stolt Plåtis ägare

#2 Hoppas tt det löser sig med vildkaninen
Morgon!
Plus 10 o skinande sol.
Ska umgås med min morfar o mormor i helgen.
Går i kortärmat idag,så skönt.😁
God morgon 😊 Det var kallt här inatt, men nu strålande sol och temperaturen stiger 🌞
Efter en rätt stressig vecka får det bli en lugn hemmadag idag.
/Désirée

#11 Vilket vårtecken 🙂
/Maria

Jag brukar plocka fem tussilago,fem blåsippor och fem vitsippor varje vår
I år har jag inte sett några tussilago alla. Sen glömde jag plocka blåsippor men idag gick jag förbi stället där det växer massor av blå och vitsippor men jag valde att bara plocka vitsippor
Blåsippor har vi inga i närheten vad jag vet.
/Maria
God middag. Varit hos akuttandläkare och fått fixat tandevärken från helvetet. 1700 bara för en akut-tid och temporär lagning. Vi ska boka tid för utdragning av skiten, för permanent fix skulle kosta minst 6000 och utdragning max 2000, och soc godkänner bara bidrag till det absolut billigaste alternativet.
#15 Vad skönt att få det avklarat.
/Maria
#16 Ja, bara hoppas att utdrganingen går lika bra. Tråkigt att behöva göra, men ärligt är jag rätt glad bara jag slipper skiten.
#17 Jag har dragit ut två kindtänder som nog egentligen skulle kunnat lagas men jag ville bli av med värken snabbt. 😉
Ena gången var inför en resa till Grekland och andra gången innan mammas begravning.
/Maria
#20: Bella.💙