Godmorgon fredag 5 augusti
God morgon på er.
Hoppas ni får en härlig fredag.
/Maria
God morgon.
Det blev en sen kväll igår för jag vågade inte gå och lägga mig innan åskvädret dragit förbi. Jösses vad det mullrade och regnade. Nu är det uppehåll och 15 grader.
#1 Här var rejält oväder också.
/Maria
God morgon .
Ingen bra natt alls , , huvudvärk och den ville inte ge med sig , "grr" , , la på en kall trasa på pannan , , somnade och vaknade , "groggy" .
Somnade till slut och vaknade vid 06 -tiden .
Druckit en kopp kaffe -svart med lite socker , brukar släppa då . Såklart har jag tagit piller .
Blir en lugn dag idag med vila och återhämtning.
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
#3 Krya på dig.
/Maria
#4:
Tack Maria .
HH 🙂
God morgon 😊 åskvädret var häftigt igår, tack och lov är Zaki inte rädd för sånt, så vi hade en mysig kväll 😊
#3 Krya på dig 💐
Ha en fin fredag
/Désirée
God morgon!
Värdelös natt. Gick inte att somna, somnade sent och inte sovit bra sen. Kan bli "rolig" dag. Suck
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6:
Tack så mycket Desk .
HH 🙂
God morgon
Har satt en omgång grahsmsbullar så snart ska jag röja av bänken och baka ut dem
Det kom just en pall kattsand som ska flyttas till sin förvaringsplats
Sen ska veckans samtal till svärmors syster ringas
Ha en bra fredag
Stolt ägare till tre La permer
#3: Krya på dig!🌻
Godmorgon!
17 grader här och regn! Så mysigt 🥰
Har träning idag vilket alltid är kul. Träning är det enda jag längtar efter nu för tiden.
Krya på er! ʕっ• ᴥ • ʔっ
Lycka till imorgon
Stolt ägare till tre La permer
#13: Tack!
#16: Så gott det ser ut!
God middag!
17 grader och halvklart här idag vilket är så skönt efter gårdagens hetta. Inte sovit bra överhuvudtaget i natt och är väldigt trött…
Blir en lugn dag idag.
Idag blir det Pride, ses vi i kinkykvarteret någon!
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Åh så fina tomater 🙂
/Maria