Godmorgon onsdag 3 augusti
God morgon på er.
Ha det så bra nu denna regniga onsdag med grader hos oss.
/Maria
- Redigerat 2022-08-03 06:19 av Maria
Sitter här med en genomblöt Lakritz i soffan. Han är verkligen inte rädd för regn haha🙂
/Maria
God morgon 😊
Maria, så ovanligt med en katt som gillar regn 😲 Zaki vägrar gå ut när det regnar 🌧 🐕
/Désirée
God morgon.
Det regnar här också, och jag är glad över att all ved är under tak.
God morgon
17 grader mulet men ännu inget regn
Om vädret tillåter så ska vi plocka av de sista vinbärsbuskarna.
Satte en omgång bin på svarta vinbär igår.
Ha en skön onsdag.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon.
Plus 16 o sol.
Har sovit riktigt dåligt inatt.
God morgon !
Regn och regn , 16 + och det är bara regn moln nu och jag tittade på vädret framöver och det blir mycket regn . . trist .
Jag hade sån huvudvärk igår , , lite tung i huvudet än.
Minns denna dag med sol och mys på alla sätt. Min fina granne Gudrun och mina fina kissar .
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
Godmorgon.
Precis ätit frukost altanen mannen. Barnen är fortfarande vid stugan med farmor och farbror.
Vi ska över under dagen. Ska bli riktigt varmt idag. Över 27 grader. Så blir brygghäng med bad
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon!
Precis fått i mig frukost samt fått in en maskin disk.
Lite svalare idag än igår. Nu verkar de klara med skördaren här utanför, skotaren med hoppas jag, jäkla liv har det varit här nu.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God förmiddag. Jag har börjat storstäda, rensa garderoben och allt idag. Drog igång vid 8 och har nog att göra resten av dagen. Jag har haft en tuff tid denna sommaren så städning har fått komma lite i skymundan, men nu känner jag mig verkligen redo att gå genom lägenheten.
God morgon!
Idag är det soligt och 23 grader. Ska inte göra så mycket idag mer än att förmodligen hålla på med rensning av en sajt och tecknande på ett verk jag håller på att jobba med.
Ha en bra dag alla!
#2 Lakritz är ju född utomhus och fångades med bur så det kanske är därifrån 😉
/Maria
Nu har min man varit och hämtat sonen och hans familj från flyget. De har varit i Portugl och Spanien. Lille barnbarnet tyckte det var kul att flyga🙂
/Maria
#13 vilket äventyr
Stolt ägare till tre La permer
Städat hela dagen, bara köket kvar i morgon. Nu är det dags för ett sista ryck och bädda rent, sen duscha, äta en skål jordgubbar och somna i soffan.
Sambon började trimma, men tråden till grästrimmern tog slut, så får se när han kan fortsätta. Imorgon ska ha iväg till Skåne, så då blir det inte.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#14 Ja fem flygresor eftersom de flyttade på sig lite😉
/Maria
#17: vilken rolig resa de gjort!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja de har haft riktigt trevligt med en varm avslutning i Lissabon.
/Maria