BH i värmen?
Hur har ni det med att använda BH i värmen?
/Maria
Nejtack, låter helst bli. Jag har stor byst och brukar annars ha sport bh, men aldrig hemma och helst undviker jag det ute. Sen beror det lite på vad jag har på mig, men nu så lite som möjligt.
Jag har bara BH i nödfall😉När jag ska träffa någon jag inte känner så väl.
/Maria
När jag ska till läkaren har jag bh eftersom de ofta vill lyssna på hjärta/lungor.
Jag använder i princip bara BHar med bygel och tycker det är bekvämt och passar mig bäst. Om jag är helt utan och rör på mig får jag ont. Sen tycker jag faktiskt det blir svettigare utan BH än med, för det blir hud mot hud (åtminstone på mig)
Så jag har helst BH på mig oavsett temperatur. Är väl om jag bara ligger hemma framför TVn som jag kan ta av den
//Jessie
Beror mycket på vad jag har för kläder. Sedan så använder jag mest bh-topp snarare en bygel-bh eller så har jag min bikini eller så går jag utan bh under skjortan eller liknande (relativt lagom stora bröst som inte är jobbiga).
Orkar inte bry mig längre såvida tröjan, skjortan jag har på mig inte är nästan genomskinlig 😃 Kan gott och väl gå utan bh hela tiden det är mest för praktiska saker och hur topp-delen sitter på mig den dagen.
Alltid bh. Nu på sommaren gärna bikini. Även när jag jobbar. Så kan jag ta av mig tröjan under promenaden
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#6 Känner samma med att alltid ha bikini så att man kan ta av sig tröjan.
Brukar ju själv köra spontan turer till stranden från ingenstans även om jag inte har handduk. Då föredrar jag att ha badkläder plus tunna kläder på mig.
#7: det kan jag oxå göra när jag är ute. Tur att min bikini är skön. Kör axelbandslöst. Är inte så stor upptill 😉
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Alltid! Obehagligt utan BH 😁
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4: jag har stor byst och det är svettigt och äckligt utan.
#8: Samma här 😂 Skön bikini och lyckligt lottad med att inte ha en stor byst.
Använder bara bh när jag går ut eller skall träffa någon, det gäller året runt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Har stor byst och tycker att det blir obekvämt utan BH och ja, svettigare med. Försöker dock hitta "stadiga men mjuka" för att bara söla runt i hemma.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Går inte utanför hemmet utan BH. Avskyr att gå utan och skulle absolut inte handla eller jobba utan BH tex eller besöka någon utan bh på
Men tycker inte det blir varmare med BH på
BIKINI fungerar också :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
- Redigerat 2022-06-25 11:30 av Fridaaaa
Har stor byst och alltid BH utanför hemmet. Ibland sportbh, ibland med bygel, ibland bikini osv. Men aldrig helt utan stöd. Får både ont i ryggen och blir svettig.
Ska jag bara vara inne hemma är jag utan.
/Fia ☁️
Jag har bara svart eller färgad BH - så kniper det kan jag ta av mig och sola i BH. Ogillar vit BH.
Jag har alltid BH på mig , olika färg , svart eller beige .
HH 🙂
Hemma går jag utan BH då och då, speciellt nu när det är så varmt. Men om jag ska ut så har jag nästan alltid BH, gillar inte när bröstvårtorna syns genom tröjan eller vad jag nu har på mig upptill😊
/Christina
#18:
Håller med dig , bröstvårtorna kan man inte visa genom tröjan . inte snyggt! Klart man har BH då.
HH 🙂
#19: Precis, och det känns som att man visar något väldigt privat om dom syns😯😁
/Christina
- Redigerat 2022-06-27 08:51 av citytjejen
Ja bröstvårtor vill jag inte syns igenom heller, tycker inte det är snyggt när det gör det på karlar heller
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.