Godmorgon midsommarafton 24 juni
God morgon på er.
Här skiner solen och det är 15 grader.
Hoppas ni alla får en härlig dag.
/Maria
God Morgon ❤️🥰
Varmt och härligt väder idag , nu 16+ redan så man måste vara försiktig sen , det ska visst bli 28 + idag , ujuj. . 😱🌞🥰
Nu blir det jordgubbar 🍓 muffins ,
Så fina jordgubbar på Ica Maxi igår , men inte billiga , 70:- / 500g , halvliter , men så fina.
Ha en fin Midsommar alla.
Kram 🥰 https://www.recepten.se/recept/jordgubbsmuffins.html
recept på jordgubbsmuffins .
HH 🙂
- Redigerat 2022-06-24 07:11 av Soligajag1
God morgon och glad midsommar.
Här är det 12 grader just nu och solen skiner. Prognosen säger 26 grader senare idag, alldeles för varmt för min smak.
Godmorgon
Tog sovmorgon till 06:30
Varit vaken inatt med feber. Men nu bara förkyld. Så det får gå.
Alla djur har fått frukost och nu sover sigge med huvudet i mitt knä.
Barnen sover och mannen jobbar.
Har lovat yngsta sonen att åka o ta ett morgonbad. Sen mys frukost. Lite pyssel med djuren sen vidare till svärmor
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon!
En annan börjar jobbat 13.30. Fira midsommar med de gamla och kollegor :)
Helt slut. Var på marknad igår. Märks att man är ovan att åka på sånt. Men fy vad varmt det var och inte saknat att vara bland massa folk. Nej kändes inte så kul som det annars brukat göra. men blev god langos och sonen fick en ballong :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 😊 Strålande sol och varmt här 🌞 Varit ute med Zaki och nu blir det frukost 😊🐕 Ha en riktigt fin midsommarafton allihop 💐
/Désirée

God morgon
Idag fyller min svåger år och mina föräldrar skulle ha firat bröllopsdag
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Godmorgon och glad midsommar!🌻
Plus 16 o sol.
Hamstrarna har pipit
o hållt på hela natten.
Det blir trevligt med midsommar iallafall!
Godmorgon
Vi har ätit frukost I trädgården. Det känns som riktig sommar när det är skönt att sitta här.
Jag har jobbat inom äldreomsorgen många midsommar och det har varit riktigt roligt. Det var också roligt att vara med och göra midsommarstången dagen innan.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon. Här är det nästan 20 grader redan, strålande sol och vinden står helt stilla. Redan jättevarm. Jag och min pojkvän firar inte något särskilt idag, vi fick dock en sats av mammas hemmagjorda köttbullar så det tänker vi äta idag.
#4:
V a mysigt ! o Langos som är så gott!
Trevlig Midsommar!!
Kram
HH 🙂
Godförmiddag och glad midsommar!
25 grader här och soligt. Ska snart duscha innan jag går ut och fotograferar eller gör annat, kanske läser :) Ska bada senare också om vädret håller sig.
Nu har jag gjort färdig min gubbröra.🙂
/Maria
Idag är det varmt. Dagen till ära.😃
Vi har 35 grader här.
/Maria
#14: Fy sjutton. Här är det bara 27, och redan det är alldeles för mycket.
Glad midsommar!
Ja här är det runt 27 grader med och alldeles för jobbigt redan. Har huvudvärk nu men ska cykla till stranden och bada efter att jag fått i mig mat med salt och vinäger som hjälper mig att dricka mer.
#14: 35 grader?
#17 Japp. Nu har det gått ner till 34😉
/Maria
Ute på balkongen mitt i solgasset är det just nu 32,2 men det har varit uppe på 38 grader! 🥵
Har bara öppnat balkongdörren korta stunder för att kissen velat ut en stund.
På hemvägen i går så plockade jag en bukett med vildblommor för att ha lite midsommar känslor idag och dessutom fyllde min kisse 12 år den 22:e, så jag satte buketten jämte hans matskålar på golvet och det uppskattades såg jag.
Han nosade och smakade lite på gräset i buketten och gick runt och luktade på blommorna en bra stund, lite av en Ferdinand såg det ut som.😁
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Våran mätare är i skugga.
/Maria