Godmorgon måndag 30 maj
God morgon på er.
10 grader har vi här och idag ska jag göra ingenting (som vanligt)
Ha en bra start på veckan alla.
/Maria
God morgon 😊 Idag fyller min kompis år, så ska dit på lunch sen 😊 F ö ska vi försöka fixa iordning trädgården. Ha en fin måndag.
/Désirée
God morgon
Tio grader här också. Prognosen säger regn senare i eftermiddag, vi får väl se om det blir så.
God morgon !!
Idag skiner solen , 11 + . Kan det bli bättre . Ska ta en promenad och sen ut i lekparken, fika med grannen Gudrun.
Ha en fin dag alla.
HH 🙂
Godmorgon.
Plus 8 o småsol.
Måste det va måndag?

God morgon
Sol och elva grader.
Förhoppningsvis får vi tid hos Fonus idag.
Det skulle vara skönt att komma igång med planeringen och få vissa saker klarlagda.
Ha en skön måndag.
Kattutan men stolt Plåtis ägare

God förmiddag! Förskolan har studiedag idag, så jag fick en extra ledig dag med barnen. Eftersom prognosen ändrades från regn till uppehåll steker jag pannkakor, sedan ger vi oss iväg på utflykt. Jag passar på att ladda lite. Nytt jobb på onsdag, och jag börjar bli nervös…
Så fin💕
/Maria
#8: det är mysigt med kaniner! Vi har haft många från det jag var liten och när barnen växte upp.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#10: eftersom min egenuppfödda skadade sig svårt o fick avlivas för några veckor sedan så ville jag ha en ny bebis.
Tyvärr är denna för ung för att flytta från mamma och för mager. 772g, 7,5 vecka.
Denna rasen är sen i utvecklingen o bör flytta runt 10 v o ska väga r runt 1,1 kg
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#11: å då får du vänta ett tag 😊
#12: hon bor redan här. Med lite stödmatning och xtra ompyssling kommer det bli bra
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#13: det låter bra 😃

Nu är svärmors lägenhet tömd uppsagd och nyckeln återlämnad.
Kattutan men stolt Plåtis ägare