Vad är du bra på?
Har du något som du är riktigt bra på?
Stolt ägare till tre La permer
En stor talang jag har är att sova. Jag kan sova när, var och hur som helst😉
Men jag gissar att det är andra sorters talanger du efterfrågar. Jag ska fundera…
/Maria
Jag har övat mycket på att vara snäll mot migsjälv och hitta saker jag tycker jag är bra på, men jag tycker faktiskt jag är ganska bra med hundar överlag. Kanske inte problemhundar eller tex bruksraser, men vanliga familjehundar som mina vänner har.
Jag är bra på att laga mat på ingenting snabbt.
- Redigerat 2022-04-17 11:58 av MonicaLagerquist
Att snabbt och effektivt söka fram information eller svaret på en fråga på Google/internet, haha. Kanske inte en så "djup" talang eller vad man ska säga, men rätt användbar i vardagen.
Annars vet jag faktiskt inte. Jag är bra på flera saker, men kommer inte på något jag är riktigt bra på.
//Jessie
Teckna/rita/måla antar jag 🤔
Jag är bra på att koppla av, att ha egentid för mig själv. Är även bra på rättstavning och att komma ihåg saker överlag😊
/Christina
Säger som #1. Maria, sova!😁
Inte var som helst men gärna 14 timmar eller mer.
När jag vill och orkar så tycker jag att jag är ganska duktig på att laga mat. Men endast sådant jag själv gillar.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Kan mycket om katter.
Min man säger att jag är bra på att laga husmanskost.
/Maria
Bad faktiskt en vän att svara på detta åt mig och fick att jag är bra på fotografi och duktig på det samt teckna/måla/rita och att hjälpa djur i nöd och djur överhuvudtaget. Den sista sedan jag fångade in kaninen Jin från att vara lös ute i det vilda utan någon som letade honom.
Jag är bra på att skriva.
Mvh
Mig
Asch, vad svårt det här var - det där med att hitta något man är bra på och dessutom kunna skriva det i ett inlägg.😉
Men jo, jag är bra på att lära mig språk och på att skriva.
Jag är dessutom bra med hästar, inte sett ur ren prestation men i samspelet och att få lite "knepiga" hästar att bli trygga.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Jag kom faktiskt på ett par saker till: Jag är en jävel på att läsa kartor och att köra PCR!😄😎
Det sistnämnda är dock inget jag har särskilt stor nytta av till vardags.😉
Min omgivning skulle säga att jag är väldigt duktig på hundar. Tur det när jag jobbar inom det.
Laga mat och göra nya maträtter.
Sen är jag riktigt duktig på att ta sönder saker på fel sätt. Saker som man inte ska lyckas med, det lyckas jag med.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Ja också som #1 säger, är fruktansvärt bra på att sova överallt och hur mycket som helst. Sedan så tyckte en annan att jag också är bra på att skriva stories och komma på idéer samt är kreativ och fantasifull, lite för kreativ till och med 😂
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..
Jag skulle nog säga att jag är ganska bra på hamstrar, eller iaf med Kiwi ʕ•̀ω•́ʔ
Sen så skulle jag även säga att jag är ganska vig, och ganska bra på taekwondo.. jag är nog också bra på att inte ha tålamod :D
Ganska bra på att baka också
#17: jag frågade min bästis och hon sa att jag var bra på allt.. så det var ju inte så hjälpsamt 🤦🏽♀️😂❤️
Många utav mina vänner tycker att jag är mycket bra på att baka bullar , bröd och kakor .
Sedan skriva poesi , noveller .
Att vara givmild .
HH 🙂
#19: Du är mycket bra på att få mig fikasugen med dina inlägg om nybakade bullar! 👍😁😋
#19 & #20 Samma här. De nybakade bullarna ser så goda ut och så blir man sugen på någon bulle med kaffe eller te.
#20:
Tack ! Va gulligt sagt!!
HH 🙂
#19. Ja, dina bull- och kakbilder är farliga, både för midjan och sockret!😄
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#23:
Tackar Tackar !!
HH 🙂
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#26 den var vacker och ser ut att vara mycket bekväm.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ja jag hoppas att Citra ska gilla den.