Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 112 ggr
Maria
2

Gomorgon torsdag 9 december

God morgon på er.
Vi har en halv plusgrad just nu.

Jag ska iväg till vårdcentralen för att ta blodprover inför nästa veckas läkarbesök.

Ha en bra dag alla.

/Maria

HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Godmorgon!

0 grader här

Tarotstollan
2

Just nu - 0, 4 grader. Isen släpper från taket så det slår på bleck plåten och det gillar inte kissen som ligger och sover på stolen framför fönstret. Han flyger upp varje gång och hoppar upp på fönsterbrädan och spanar ut i mörkret och ser naturligtvis ingenting.😉

Konstigt egentligen, utanför fönstret är det bleckplåt och innanför fönsterbräde, vem hittade på de orden?!😁

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MonicaLagerquist
2

God morgon
-4 grader i Örsundsbro.Har varlt lite klen några dagar men nu vill jag tro att jag är frisk.Eldar i kakelugnen och hoppas på en bra dag.

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
1

Godmorgon 😊

Torsdag morgon 😊❤️
Minus en grad ute , så skönt att det inte är så kallt, 😊😃

Ska njuta och mysa idag.
Pyssla och ’ bara vara ’ 😊

Ha en fin dag alla 😊❤️

HH 🙂

Fridaaaa
2

God morgon!

Ledig dag, skönt efter gårdagens utbildning via jobbet (första hjälpen vid psykisk hälsa) tungt ämne men viktigt! Är nästa onsdag med, sitta och lyssna 8-17 är tufft.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
1

#5:

Så skönt för dig!! Njut av dagens ledighet ! 😊

HH 🙂

Maria
2

Väntar nu på bussen vid Domkyrkan.
På vårdcentralen frågade de efter fasteurinoprov . Det har ingen sagt något om. Jag fick besked att jag skulle ta blodprov inför läkarbesök nästa vecka . Nu var jag fastande men min man får åka och lämna mitt urinprov imorgon.

/Maria

DesK
1

Godmorgon 😊 Nollgradigt här också. Idag blir det städa, städa och köra till återvinningen.

/Désirée

[Moon AppleGrey]
1

God morgon.

Här är det nollgradigt, vilket inte känns fullt så roligt för då är det väl bara en tidsfråga innan snön smälter bort.

Nåväl, önskar er en fin dag iallafall. 😁