Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 169 ggr
Maria
3

Godmorgon söndag 25 juli

God morgon.

Nu var det en sådan där dag när jag ingen aning om vilken veckodag det är utan jag fick fråga mln man.

Här är 18 grader och det verkar stiga för solen skiner.

Ha en bra dag alla😊

/Maria

• Redigerat 2021-07-25 06:48 av Maria
Ljungåsen
3

God morgon.

Här är det bara 15 grader, men prognosen säger 26 senare idag. Det gäller att passa på och njuta innan det blir för varmt.

DesK
0

Godmorgon 😊 En riktigt skön natt, jag har sovit med altandörren på vid gavel sedan i början av juni. Inga problem med mygg eller andra insekter hittills. Så skönt 😊 Idag blir det en tur till Nossebro.

/Désirée

Lussan20
1

I morse trodde jag det var måndag när jag vaknade du är inte ensam Maria att bli dagvill.
Vi har 17+ i Peking och solsken. Igår bakade jag bullar. Mitt äldsta barnbarn kommer och hälsar på, på onsdag innan hon åker tillbaka till Dubai där hon bor och arbetar. Vi ses bara en gång per år. Hon är 27 år och mitt minsta barnbarn är bara 14 dagar. Det kallas- spridning-, önskar alla en fin dag! Mvh/WL

MonicaLagerquist
1

God morgon
Sol och 21 grader nu på morgonen.Handboll herrar mitt på dagen .Vi får se om vi hinner ut på sjön efter det.

Men först ska mannen på loppis och jag ska ut och gå.
Ha en skön söndag,

Måste erkänna att jag var tvungen att tänka efter i morse vilken dag det var.
Jag brukar ju tvätta sängköäder på söndagen men jag gjorde det igår så min förvirrade hjärna tyckte att det var måndag eftersom att jag tvättat igår.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Maria
1

Nu har vi varit på bagageluckeloppis i Slottsskogen. En jättestor loppis. Fantastiskt väder men inga fynd idag😉

Det måste vara ett paradis för barnfamiljer. Så mycket barnkläder, skor, leksaker m.m.🙂

/Maria

DesK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Maria, där är så mysigt att gå runt 😊 Har inte varit där på flera år.
Idag fick jag Corona….

/Désirée

Maria
0

#6 Men käre nån. Hur mår du?

/Maria

DesK
2

God morgon, Maria, titta på bilden… 😉😎😉😎

/Désirée

Maria
2

#8 Haha. Snacka om trögfattad 😃😃😃

/Maria

Soligajag1
1

#8:

Hahahha, , , "skrattar högt nu" , , Den va bra!!!!

HH 🙂

DesK
1

Sorry, jag kunde inte motstå den frestelsen 😇😎😇😎

/Désirée