Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 145 ggr
Maria
1

Godmorgon lördag 19 juni

God morgon på er alla.

Här är soldis och 22 grader redan. Det bådar gott. Vi ska åka och hämta lille barnbarnet😍
Ha en bra lördag alla.

/Maria

flocken
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Godmorgon.
Sovit för lite men vaknade med ont i ryggen.
Ta mediciner och gå ut och gå vid 05;30.
Knappa 4 km, men har ingen kontroll från ländryggen och ner. Hoppas det släpper.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Ljungåsen
2

God morgon.

Soldis här med, 20 grader just nu. Laddar för att överleva ännu en alldeles för varm dag.

DesK
0

Godmorgon 😊 Soldis här också, körde en av killarna till jobbet och tog en liten promenad med Zaki, hade tänkt gå längre, men Zaki ville hem och äta frulost 🐕 Så är det att leva med en shiba 🐕😃

/Désirée

Fridaaaa
2

God morgon!

Börjar jobba 12.30 idag, inget roligt pass, men bara att kämpa på
Ska bli riktigt varmt idag med. jobbigt för oss och de gamla. Mycket dricka, erbjuda melon, chips och ja dricka..

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zadeira
1

God morgon. Varit uppe sedan 04, som vanligt. När jag gick upp var temperaturen okej, men nu har det redan börjat bli för varmt för mig här hemma. Är ordinerad strödstrumpor ett par veckor under dagtid och det är inget roligt vid denna tempen, får se om jag "fuskar" lite om det blir varmare.

MonicaLagerquist
2

God morgon
Börjat dagen med en timmes tidig morgonpromenad.

Mannen ska åka iväg och fiska några dagar så jag funderar på om jag ska ta fram något gott ur frysen som jag och sonen kan äta ikväll.

Sol och varmt även idag.

Stolt ägare till tre La permer

Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go förmiddag 😊

Va o handlade en sväng, sedan stannade jag vid Cafét som är ny öppnat ,
Mysigt är det ! 😊

Tar en fika , fanta och en leverpastejs smörgås, mums !!

Sen hem och ut i solen / skuggan . 😊🌞🌒
Ha en fin dag alla.

HH 🙂

MonicaLagerquist
1

God eftermiddag
Nu har min man åkt iväg för att fiska så nu är jag fiskeänka några dagar.Får väl se vad jag ska hitta på.

Stolt ägare till tre La permer

flocken
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vi tog ner de yngre barnen för att kolla när helikoptrarna hämtar vatten. Vi har två stora skogsbränder nära oss. Inte så roligt utan fruktansvärt läskigt. Men spännande att se

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering