Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 146 ggr
Maria
3

Godmorgon söndag 7 mars

God morgon på er.

Här är hela 4 grader ute.

Jag har haft en sådan där jobbig natt med en massa ont men det börjar väl ge sig en aning.

Ha en fin söndag alla.

/Maria

Ljungåsen
1

God morgon.

Här är det strax under nollgradigt. Kom igen nu våren, det är mars.

#0: Det är jobbigt när man inte får sova ordentligt. Hoppas dagen blir bättre.

MonicaLagerquist
1

God morgon

De vanliga söndagsrutinerna,Dvs sängkläder på vädring och lakan i tvättmaskinen.

Minus två grader ute.
Svärmor är lite dålig så vi ska ner och titta till henne idag.

Ha en skön söndag.

Stolt ägare till tre La permer

DesK
0

Godmorgon 😊 Minus 3 grader här och solen lyser 🌞 Först långfrukost sen mässa i klostret och därefter greja här hemma 😊 Maria, hoppas du känner dig bättre nu 💚

/Désirée

Magi-cat
1

#0 Kram Maria! 💚🤗 Hoppas det ger sig och att du får en fin dag!

God söndag till er alla! 🌸🌞

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Maria
2

Jag har legat i soffan och med hjälp av medicin och lille Lakritz som en halsduk har det lättat

Tänk att Lakritz ligger och fjäskar så på mig/oss är helt otroligt. Han har blivit en helt annan katt sedan han blev ensam. Jag har ju alltid trott att alla katter mår bra av en kompis men Lakritz är uppenbarligen en ensamkatt.

/Maria

[[eskils_]]
0

#5: Krya på dig Maria! Bra med "halsdukskatter", våra kissar är en viktig resurs. 😻

MonicaLagerquist
1

Nu har vi varit nere hos svärmor.Hon var mycket piggare idag.imorgon får vi förhoppningsvis svar på proverna som togs i fredags.

MonicaLagerquist
1

#5 Ja vissa katter blommar upp när de blir ensamma och andra blommar upp när de får en kompis.

Soligajag1
1

#0:
Hejsan !
Kväll nu , 😊Hoppas du kunnat vila en stund p dagen , eftersom du inte sovit så bra p natten.
Kallt ute så vi har varit inne , kissarna och jag.
Vi väntar på våren och 🌞 solen !
Trevlig kväll! Kram 🥰

HH 🙂

citytjejen
1

God kväll! Stormig dag vädermässigt men det är rätt mysigt tycker jag😀
Vi har varit till en handelsträdgård idag och köpt fröer som nu är sådda och står under växtbelysning. Har även promenerat, lagat byxor och fixat lite hemma. En skön söndag 🥰

/Christina