Dags för ny dammsugare
Nu börjar dammsugaren ge upp.
Letar efter påslös. Inte för dyr.
Här är en jag hittat. Vad tror ni? Fler förslag kommer
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Ni får gärna komma med tips.
Krav är påslös. Klara av päls då jag driver hunddagis.
Max 2000 kr.
…………………………………..
#1: Den här känns ju rimligare än den första. Jag själv har miele dammsugare, fast med påsar. Jag har 4 långhåriga katter.
#3: ja det är denna jag tittat på lite xtra.
Vi har påslös nu och är jätte nöjd.
…………………………………..
Oj, det händer grejer med dammsugare. När vi fick centraldammsugare för många år sedan tyckte jag det var höjden av lyx - men en som man kan ta med ut på ryggen……..
Men hur funkar det utan påse? Blir inte motorn sabbad?
#5: det är en behållare man tömmer där påsen annars skulle sitta. Flera olika filter.
Vi har haft vår nuvarande i flera år.
…………………………………..
#6: Det finns även en diskussion om dammsugare på sajten Hemmet. Där finns det kanske fler bra tips
#6: Hur ofta måste man tömma behållaren? Jag menar cirka hur många kvadratmetrar "normaldammigt" kan de suga upp?
#8: oj. Normalt vet jag inte. Jag med 8 hundar, 2 barn, hus på 133 kvadrat tömmer varje vecka. Dammsuger 1-2 gr/dag
…………………………………..
Det låter som en bra kapacitet. 👍
Länkarna funkar tyvärr inte. Jag har haft påslös dammsugare i flera år och gillade den, men den bor hos min ena dotter nu och jag har en gammal tung men bra Nilfisk, så har länge tänkt att jag vill ha en påslös lite smidigare dammsugare.
/Désirée
Idag kunde jag öppna länkarna 🤗 Hittade den här på tretti.se, som har fått bra omdömen. Funderar på skaftdammsugaren i #0. Någon som har erfarenhet av den?
https://www.tretti.se/tradgard/dammsugare/dammsugare/product/bosch-bgs5335/
/Désirée